har för mig att det kan kosta 3-4 tusen kanske med bussgods? tycker att det är mer värt att fara och titta.. eller hitta en skoter som är närmarehm:hmmmm: är det inte ca 40mil? varken min far eller bror skulle sätta sig i bilen till vilhelmina har du nån aning om vad det kan kosta?
Okej, jo nog är det bättre att åka och titta men ingen is ju köra dit mig :argh: så har nog inte så mkt val eftersom ingen jag känner skulle sätta sig i bilen och köra dithar för mig att det kan kosta 3-4 tusen kanske med bussgods? tycker att det är mer värt att fara och titta.. eller hitta en skoter som är närmare
personligen kan jag köra 40 mil för en skoter hur lätt som helst, körde 50 mil i sommras för en cross..
då var det värre.. bara att leta en skoter som är närmare då jag hade aldrig köpt en skoter oseddOkej, jo nog är det bättre att åka och titta men ingen is ju köra dit mig :argh: så har nog inte så mkt val eftersom ingen jag känner skulle sätta sig i bilen och köra dit
bussgods funkade bra för mig.Tjena, ska ta en skoter på frakt från vilhelmina till luleå, vad kan det kosta? vet ni nått bra företag eller nån som kör förbi svängarna?
är väl inte så långt att köra från luleå till vhm?
Tänkte så köper du inte grisen i säcken?
hm, men den ser riktigt fin ut + så är det ett bra pris! men jo ändå lite riskabelt att köpa en osedd..då var det värre.. bara att leta en skoter som är närmare då jag hade aldrig köpt en skoter osedd
Min SKS 800 var i nyskick på ytan, såg ut som ny under huven men satan det var mycket rackel med den så att en skoter ser "fin" ut är absolut ingen garantihm, men den ser riktigt fin ut + så är det ett bra pris! men jo ändå lite riskabelt att köpa en osedd..
Jo sant..Min SKS 800 var i nyskick på ytan, såg ut som ny under huven men satan det var mycket rackel med den så att en skoter ser "fin" ut är absolut ingen garanti
Många tjänar ju pengar på att köpa en skoter som är smutsig och allmänt sliten och sedan tvätta upp den och laga tex dynöverdraget och sen sälja den för kanske 5-10tusen merJo sant..
jo det stämmer, men tror ändå inte den är så sunkig?Många tjänar ju pengar på att köpa en skoter som är smutsig och allmänt sliten och sedan tvätta upp den och laga tex dynöverdraget och sen sälja den för kanske 5-10tusen mer
Jag är i Björksele nu. Får man fråga vad du hade för dig här?Ja var upp till Björksele norr om lycksele igår över dan. Blev 147mil i bilen.
I sommras var ja till NTC i Arvidsjaur också å då blev det 160Mil i bilen.
Är det nått man verkligen vill ha så är det bara att åka
Då får Betala nån 3500:- för hjälpen.
Hade jag vetat detta tidigare så hade ja kunnat kört svängen runt där.
Jag var till Säter 2,5km utanför björksele och köpte en bandsats till fyrhjulingen.Jag är i Björksele nu. Får man fråga vad du hade för dig här?