Okej okej, då föredrar jag nog gördalen!Ungefär samma mängd snö.. lite mer kompakt i åkersjön dock...
Okej okej, då föredrar jag nog gördalen!Ungefär samma mängd snö.. lite mer kompakt i åkersjön dock...
Okej okej, då föredrar jag nog gördalen!
Ja de gick faktiskt bra, var uppe och körde hela nyårshelgen utan att ha sönder något!Slapp ni känna på sten med framvagnen också?
Jag och några kompisar åker upp imorgon och stannar över helgen! Så ser ni några frysna stackare som kört fast så stanna och hjälp till å gräv =)
Trevligt! Det blir nog helt kanoners på lördag... ser ni någon med noll kontroll är det nog jagDet är inte så kallt här, jag kollade nyss och då var det -17,2
Trevligt! Det blir nog helt kanoners på lördag
Någon som ska upp nu i helgen ?
Själv åker jag nog upp ikväll. :hello:
När vi var upp förra helgen så var det iallfall 50cm lössnö och bra botten. Dock på lederna var det stenhårt... men vi körde bara någon km på led sen vek vi av ut i snön. Antar att snön har packats ihop och en del blåst ner i dalgångarna.Var i åkersjön i helgen och tänke åka puder men vad upptäcker man skit lite snö stenhårt överallt , undrar bara vart den där metern med puder snö på fjället var som många pratat om bla dom på hotellet ja det var i alla fall en meter brett med snö.
Alltså hårt som sten eller är det bara kompakt och bra fäste? Har inte fått isrivarna än så är det stenhårt är det ingen ide att jag åker upp till helgenva själv upp på lördagen och vart missnöjd med föret där fan stenhårt näst överallt.
Alltså hårt som sten eller är det bara kompakt och bra fäste? Har inte fått isrivarna än så är det stenhårt är det ingen ide att jag åker upp till helgen
Fattar inte hur det kunnat bli så hårt har väll inte vart några plus grader där inte?
Alltså åka på rullen hur långt man vill före eller?Jag tycker inte att det är hårt, det är lite kompakt men inte hårt.
Det har inte varit plus.