Vad hoppas du att tomten har för skoterrelaterat i säcken? / Vad fick du?

jammen600

Välkänd medlem
14 dec 2004
1.395
0
36
Timrå
Tja det enda man kommer att få är marmorkaveln i skallen av frugan av den enkla anledningen att man har köpt julklappen själv till skotern.
Dom där små liven är inte så lätt att lura som man skulle kunna tro och dom ser allt
fast dom inte har sett skotern på ett halvår, typ det där fanns inte sist jag åkte så
det gäller att ta det smoot när man visar upp pärlan efter sommarn helst ska dom
vara halvpackad på rödvin för då brukar dom vara smålen i skallen och sen hoppas på det bästa.

steffemelloydn

Välkänd medlem
1 jan 2000
1.347
1
16
Piteå
Peltor hjälm med Bluetooth skulle sitta fint. Tyvärr är det jag som är tomten i familjen så ska det bli nåt så lär man få fixa det själv...

Lynxfun

Välkänd medlem
2 feb 2009
2.926
2
36
Norrbotten
Tja det enda man kommer att få är marmorkaveln i skallen av frugan av den enkla anledningen att man har köpt julklappen själv till skotern.
Dom där små liven är inte så lätt att lura som man skulle kunna tro och dom ser allt
fast dom inte har sett skotern på ett halvår, typ det där fanns inte sist jag åkte så
det gäller att ta det smoot när man visar upp pärlan efter sommarn helst ska dom
vara halvpackad på rödvin för då brukar dom vara smålen i skallen och sen hoppas på det bästa.
Exakt, bara köpa och sedan :lalala: Helt underbart, fler som tänker som jag, tillbehör i alla dess former märker de ju aldrig av så det blir ju bara vartannat eller vert tredje år man får ta den stora diskussionen (sen kan man ju byta på våren utan att tala om det förrän vid leverans i december, timar man det till julstöket så hinner de inte vara :mad: mer än en kvart).

Årets julklapp från den snälla tomten vart en spade, Ortovox grizzly och den kommer hon garanterat inte lägga märke till.

Red

Medlem
30 aug 2009
24
0
1
Umeå
Jag köpte den julklapp jag ville ha på skoterns dag (ett par skoterbyxor) åt mig själv. Både frun och jag blir mest nöjd då. Hon behöver bara slå in dom åt mig.

__Marcus

Välkänd medlem
16 dec 2008
3.517
35
48
Borlänge
Säger som Jaacob, snö så klart.

Har den turen att i familjen är det bara barnen som får julklappar, Jag är nöjd om jag får en hårdsmörgås med julskinka och senap på.

Jaacob

Välkänd medlem
22 okt 2009
560
0
16
Luleå
Säger som Jaacob, snö så klart.

Har den turen att i familjen är det bara barnen som får julklappar, Jag är nöjd om jag får en hårdsmörgås med julskinka och senap på.
Kul att fler än jag har märkt att det är barmark fortfarande;)

Edit: fast det ligger faktiskt ett lager frost nu, kanske 0.1mm tjockt :p

bcool

Välkänd medlem
20 mar 2008
5.277
5
38
Luleå
Batteridrivna värmesulor för mina frusna fötter
Ny hjälm från 509films.com

Precis vad jag önskade mig! :biggrin1:

4

426H

En kolfiberslutburk är på väg över atlanten. Hann inte fram julklappsutdelningen :(

AD_

Välkänd medlem
10 mar 2009
1.080
0
16
Arjeplog/Värmland...
Ett par blå/silvriga PowerMadd handtagsskydd, som är på väg från Amerika men hann inte fram i tid:(
Pengar:wof:, som ska gå till en värre matta och en ihopfällbar spade:)

tjabo

Välkänd medlem
1 dec 2008
1.006
0
16
Jämtland
En 3 delad spade och en viksåg, perfekta att ha med sej när man är ute å bryter i skogen.
Brorsonen fick nog bästa klappen, en Dragon 120 -10 :biggrin1: 3år, ska börjas i tid tyckte brorsan. :thumb:

Stins1!

Välkänd medlem
15 mar 2008
5.264
10
36
Sundsvall
Köpte ett Arctic Cat racing ställ åt mig själv.
Sen fick jag en skoter jacka, bensin pengar, förlängd prenumeration på snowmobile åsså nå kläder.

TobbeE_87

Guest
18 feb 2005
786
0
16
37
Sollefteå
Hmm, ny telefon med bättre kamera så man kan föreviga dom fastkörningar som blir i vinter, samt en ny bärbar dator, som kanske är lite driftsäkrare än min 10år gamla burk, så man kan fortsätta kika runt här mellan turerna... :p De är väl skoterrelaterat i allra högsta grad... :D

HampusDj

Välkänd medlem
24 maj 2006
2.612
11
38
33
Lugnvik
Ett Ride North ställ :)

Och i förskott en böjd tralingarm på premiärturen i onsdagskväll :cheesy: