Exakt, bara köpa och sedan :lalala: Helt underbart, fler som tänker som jag, tillbehör i alla dess former märker de ju aldrig av så det blir ju bara vartannat eller vert tredje år man får ta den stora diskussionen (sen kan man ju byta på våren utan att tala om det förrän vid leverans i december, timar man det till julstöket så hinner de inte vara mer än en kvart).Tja det enda man kommer att få är marmorkaveln i skallen av frugan av den enkla anledningen att man har köpt julklappen själv till skotern.
Dom där små liven är inte så lätt att lura som man skulle kunna tro och dom ser allt
fast dom inte har sett skotern på ett halvår, typ det där fanns inte sist jag åkte så
det gäller att ta det smoot när man visar upp pärlan efter sommarn helst ska dom
vara halvpackad på rödvin för då brukar dom vara smålen i skallen och sen hoppas på det bästa.
Kul att fler än jag har märkt att det är barmark fortfarandeSäger som Jaacob, snö så klart.
Har den turen att i familjen är det bara barnen som får julklappar, Jag är nöjd om jag får en hårdsmörgås med julskinka och senap på.
Jag fick 1100 kr i presentkort på OKQ8, så jag är nöjd!Bensin, bensin, bensin!