sådär nu har jag fått lite små saker. reeds. drev. grenrör och packningar. fast skotern står i stugan i nuläget och här hemma är alla garage upptagna just nu... t660 turbo touringen tar ju upp hela garaget tyvärr
Inte Snowmobiles fel. Tinypic har stängt för internationell trafik = inga bilder till Sverige. Dom hänvisar till Photobucket. Trist.ser nu att dem flesta bilderna är borta!! fixa detta snowmobile.
Inte snowmobiles fel, måste vara den sidan du laddade upp bilderna på. Tinypic, likadant på andra forum.ser nu att dem flesta bilderna är borta!! fixa detta snowmobile.
okej. förlåt snowmobile för mina misstankar men vad ska man nu ladda upp bilderna i? känns pissigt att alla bilder är borta...Inte snowmobiles fel, måste vara den sidan du laddade upp bilderna på. Tinypic, likadant på andra forum.
Edit: bcool var snabbare.
Nu är alla bilderna tillbaka igen...okej. förlåt snowmobile för mina misstankar men vad ska man nu ladda upp bilderna i? känns pissigt att alla bilder är borta...
jo den är begagnad. det är det jag förstod att det skulle vara... original kedjan är så irriterande just för liten!Är den begagnad? Isf kan den vara så sliten att den blir för lång.