mindre mod/renov på zl 600.

zleric

Välkänd medlem
30 maj 2008
1.856
1
38
Luleå
Nu har katten fått liv! monterade dit allt idag. jag kollade vad det var för munstycken i den. och det visade sig att det var 30 på lågfarten istället för 35 så jag böt till 35. känns som att den går riktigt bra nu har dock inte test kört den ute ännu men ska skruva dit dynan och dunkhållaren imorgon. det blir test ute med den imorgon troligtvis. vissa har ju 3 dec snö;)
Härligt!:) När ni har mer än 5 dec så ska jag ta släpet och åka upp! Satan vad sugen man är, och här har allt (4cm) som kom smält bort :(

TeamArcticCatANTE

Välkänd medlem
1 dec 2008
1.476
3
38
malmberget/gällivare
klar blev jag inte! jag gjorde mig ett par dämpar skydd.

mest för synsskull. jag har hittat gummi till dunkhållaren så den ska på imorgon. återkommer imorgon med resultat! hela förra vintern hade jag inge värme till händerna eftersom fatbar styret tog all värme. nu tog jag och tejpade under värmarna och satt isolering i styret. nu borde jag inte frysa om händerna. Sen en sak till. jag vill Gratulera min bror som ska vara med i arctic cats 50 års jubileums bok.

TeamArcticCatANTE

Välkänd medlem
1 dec 2008
1.476
3
38
malmberget/gällivare
tack! jag klepp sönder ett par gamla träningsbyxor och sydde utav det. man tager vad man haver?;)

nu har jag bara ett problem, primär variatorn har sett sina bästa dagar. så det jag undrar är om någon möjligtvis skulle ha en till salu. Pm;a!

stängerna till dunkhållaren började rosta direkt så jag ska lacka dem och sätta på en slangklämma, då löser man fäst anordningen av pinnarna också!