Sådärja. Nu har den hittat ut i snön igen.
Jag måste bara säga en sak... Fy fan vad den går! Dom här motorerna är faktiskt helt vansinniga. Gissar att en hel del häst var på grönbete förut, dels pga sunkiga kolvar och dels pga gasreglageproblemet jag nämnde tidigare. För nu blir man ju nästan rädd för den... :becky:
Nu har jag kört lite fett bestyckat idag för att vara på den säkra sidan, man är ju lite rädd om kolvarna nu...
DIGATRON AVGASTEMP KÖPES, pm om du har nåt liggandes!! Dessutom låg temperaturen nära den
absoluta nollpunkten idag, så man var ändå rädd för snålgång. Sjukt kallt!
Konstaterade att den nya bakfjädern i boggien är perfekt i det lösa, men lite för mjuk på gropiga "leder", åkte på ett genomslag.
Har även pysslat lite med bling-bling idag, under tiden jag laddade batteriet på biljäveln som inte startade då jag skulle iväg med skotran. Har nåt foto på det som jag kan bjuda på senare, bara frugan lämnar tillbax min bärbara burk som hon kidnappat. Tyvärr inga actionbilder, då det var svårt att hitta villiga fotografer i kylan.
Känns så konstigt nu. Ingen skoter i garaget... Vad ska man nu skruva i?? :weird: