Sådär, nu är båda ramperna klara.. Har även gjort krokar högst upp så jag kan hänga dit dom..
Nu är de bara att köpa skivor till veckan..
Nu är de bara att köpa skivor till veckan..
och när jag säger "gummi" så borde väll dom flesta av oss här förstå att jag inte menar något mjuk gummi, utan hårt,som man kanske igentligen ska kalla plast för att vara nogrann. men nog med OT nu och tillbaka till tråden.Smart, så att det verkligen suger tag i styrstålen....
Näe, kör med rena stålprofiler där du kör skidorna bara
ja, vikten i sej blir nog inga problem, men de som kan bli ett problem är ju att vikten hamnar så pass högt upp, nästan i takhöjd på bilen. Så den kan bli vickig..tror inte det blir några problem med vikten, är ju bladfjädring på den så den mår bara bra av vikten (det samma gör din rygg) :eyebrows:
och när jag säger "gummi" så borde väll dom flesta av oss här förstå att jag inte menar något mjuk gummi, utan hårt,som man kanske igentligen ska kalla plast för att vara nogrann. men nog med OT nu och tillbaka till tråden.
ser fint ut, du har ingen bild när du har hela "plattån" på flaket?
Hur blev bygget? Bilder?
Tror du skall ta det lite lugnt i kurvorna med två skotrar på toppen, tyngdpunkten lär bli ganska hög på detta ekipage!
;-)
:bigsmile::bigsmile: Bara sätta räcke och ta med fiolen, var du än är blir det dansHa ha, blev en cool redneck-truck! Bara hagelbössan i bakrutan som saknas.