Påbyggnad King-cab-2 skotrar

oliverandersson

Välkänd medlem
14 jun 2009
2.100
1
36
örnsköldsvik
Smart, så att det verkligen suger tag i styrstålen....

Näe, kör med rena stålprofiler där du kör skidorna bara
och när jag säger "gummi" så borde väll dom flesta av oss här förstå att jag inte menar något mjuk gummi, utan hårt,som man kanske igentligen ska kalla plast för att vara nogrann. men nog med OT nu och tillbaka till tråden.
ser fint ut, du har ingen bild när du har hela "plattån" på flaket?:)

munki

Medlem
27 nov 2009
48
0
1
Haparanda
tror inte det blir några problem med vikten, är ju bladfjädring på den så den mår bara bra av vikten (det samma gör din rygg) :eyebrows:

jockegubben

Välkänd medlem
2 nov 2007
4.923
6
38
Harads
www.Jockegubben.pixbox.se
tror inte det blir några problem med vikten, är ju bladfjädring på den så den mår bara bra av vikten (det samma gör din rygg) :eyebrows:
ja, vikten i sej blir nog inga problem, men de som kan bli ett problem är ju att vikten hamnar så pass högt upp, nästan i takhöjd på bilen. Så den kan bli vickig..

Lite vikt gör den bara mjukare, dom är ju stötiga som fan Kingarna om man har tomt på flaket.. :D

Ehnebom

Välkänd medlem
23 dec 2007
1.148
2
16
Hudik
och när jag säger "gummi" så borde väll dom flesta av oss här förstå att jag inte menar något mjuk gummi, utan hårt,som man kanske igentligen ska kalla plast för att vara nogrann. men nog med OT nu och tillbaka till tråden.
ser fint ut, du har ingen bild när du har hela "plattån" på flaket?:)

Gummi är gummi å plast är plast

4

426H

Ha ha, blev en cool redneck-truck! Bara hagelbössan i bakrutan som saknas.

Lynxfun

Välkänd medlem
2 feb 2009
2.926
2
36
Norrbotten
Ha ha, blev en cool redneck-truck! Bara hagelbössan i bakrutan som saknas.
:bigsmile::bigsmile: Bara sätta räcke och ta med fiolen, var du än är blir det dans:):)
(vad heter nu den där fiolspelningen från den sista färden)

Och ja, en spännande framfart på vintervägar blir det nog.