Hallå tänkte köpa en et 340 av en polare är de nå skit man åker fast med hela tiden ? och är den bra som första skoter 3000kr är de ett rimligt pris?:eyebrows:
Okej men tar man sej fram på skoter spåren ? är ju bara över den här vintern=)den går skitdåligt i snö, och kan mycket väl vara en bra första skoter
Okej får nog bilder nån gång nu i veckan men den är skapligt fint skick . och motor går fint. Men jag är inte så lång å jätte kraftig så men tycker dom värkar rätt smidiga =)Bästa skotern!
Klart att den går på spåren, och den går att köra i lite lössnö också, men blir det lite uppför så blir det jobbigt, men det är en utomordentlig första skoter. Tar lite bensin också. Är den i bra skick så är 3000 ett mycket bra pris, är den lite småskabbig men går är det ett rimligt pris.
Dock om den inte går så tycker jag att du ska skippa den eller pruta... Och kolla noga efter skrammel i variatorn, skrammlar det så finns det risk att den är körd med ojämn vikt i variatorn och då kan den inte så värst hållbara vevaxeln hunnit bli sned.
Köper du den så tycker jag att du ska kolla så allt är bra och inget glapp eller så i variatorn, och byta slitna grejer. Det är verkligen inte värt att chansa på en sådan grej i en Et340.
Går en sisådär 90 kmh på en rak och fin led.
Det dåliga med den är väl att fjädringen knappt finns, men hårdingar kör ofjädrat
Vad är det för årsmodell? 1985 blev dom betydligt fulare (enligt mig), men fick en bättre boogie, så den har aningen bättre komfort.