Va ut med skotern idag, Drog 6 ggr inte ett liv. Kollade så jag satt ihop kablaget till pumpen. Och drog lite till ingenting hände. Slog till på tanken där soppapumpen sitter starta den direkt. Och gick klockrent sen. Jobbigt när det blir så här känns inte riktigt att man litar på den just nu. Och när jag drog och den inte starta så blinkar motorlampan. Men har aldrig blinkat när den väl går.
Fick kontakt med en tekniker som jobbar åt generalagenten när jag laga hans bil.
Han sa åt mej att rengöra tanken köra genom 2t olja genom pumpen. Tanka och hälla i lite olja i tanken så den får lite smörjning. Kört ensväng ikväll och ikväll har den funkat iallafall så jag hoppas den fortsätter på sammasätt. Skoternsjulafton närmar sej ju och då måste det funka. :hail:
Tror inte man får böter pga slutburk utan om man får det så ska det vara att den låter så mycke så man stör omgivningen (människor/djur), rätta mig om jag har fel =)Jaha nice:d Det lär ju funka nu alltså... Lovar dej
Btw. En kille nämde att man får böter om man har slutburk :S?
Stämmer det? Isf hur mkt...
Har ju köpt Speedtech nu till f7an tänkte ha den till skoterns julafton... :bawling: