Tycker F chassiet är stenålders, dynan är lika låg som på ett zx chassie + att styrstången sitter jävligt långt bak. På snopron är det helt annat, där har vi en mycket modernare körställning!
Du kan inte nå nå högre än original höjare och styre pga bromsslangen. Iaf på 06an. Köpte en nya slang på 130cm då original var 80cm. Stålomspunnen för 300kr.tror man kan ha 6" höjjare utan å behöva längre wire/bromsslang.
exakt även nitarna på chassit har en tendens till att släppa när det är en långmilare:tape:03 och 04 spricker i bocken på tunneln.
Min uppsrämda F7a jag hade var betydliget roligare att köra än vad min Pro-X 440 med 800 var.
Hittar du en FIN (ganska svårt) F7'a så slå till.
Det spricker gärna i boggieskenorna också.
Kommer inte ihåg allt nu.
kanske e så att d går på dom utan DD.tyckte nu på min -05 såg slangen kort ut.men inte på 04an ja hadeDu kan inte nå nå högre än original höjare och styre pga bromsslangen. Iaf på 06an. Köpte en nya slang på 130cm då original var 80cm. Stålomspunnen för 300kr.
Har original höjare på 4" sen ett 4" styre och har bara förlängt bromsslangen.
Stins1! har en -06a.kanske e så att d går på dom utan DD.tyckte nu på min -05 såg slangen kort ut.men inte på 04an ja hade