Är ju ingen vanlig sugpropp som man trycker fast bara. Man trycker och drar på en grejj så det blir vakum typ.Då är det nog bättre att köpa en varsin gps för den lär inte sitta kvar länge...
Jag antar att du inte framför skoter på samma sätt som en bil, sen hoppas jag inte att du har en bil som vibrerar som en skoter
Så du menar allså att vi gps ägare inte kör fort på guppiga leder??? sitter det antiguppmodul i dom eller???Är ju ingen vanlig sugpropp som man trycker fast bara. Man trycker och drar på en grejj så det blir vakum typ.
Och när man har en gps på skotern antar jag att man inte kör 100km/h efter guppig led eller kör på crossbana
Missförstå mig rätt..Så du menar allså att vi gps ägare inte kör fort på guppiga leder??? sitter det antiguppmodul i dom eller???
dessutom kommer INTE sugproppen sitta kvar pga av kylan vs vibrationerna (du vet väl att gummi stelnar i kyla och släpper ut vakumet??) men visst den runda plastbrickan sitter nog kvar men den ser man kartan så dåligt på..... punkt slut....