Stått still länge, men idag lyckades jag lyckades äntligen påbörja min dyna som jag skulle börja med tidigare i sommar.
Fortsättning följer...
Fortsättning följer...
Tack för tipsen! Har försökt gjort det så noga som möjligt. Med stoppning så kommer den nästan bli upp till tanklocket. Baktanken var att göra en boss look-a-likeEtt hett tips: lägg ner en del tid o kärlek på finishen på dynan. Minsta ojämnhet kommer nämligen att synas igenom.
Tips 2: Gör dynan ännu högre. På en Boss-dyna sitter man i höjd med tanklocket, det ger en mkt trevlig körställning.
Kul att höra!jag följer!!
Brukar vara så. Den långa tiden mellan uppdateringarna beror mest pga studier på annan ort. Samt skotern varit på sommarförvaring. Så blir lite svårt att få till det. Men förhoppningsvis blir det lite mer uppdateringar framöver!finns nog många som följer med kanske inte skriver, fast det är ju det man vill! sen kan det vara lite trist när det är så lite uppdateringar på projektet... keep it up!
Jag måste tyvärr göra dig besviken på batterimonteringen. Det sitter elstart på min maskin, så batteri fanns redan. Men jag knåpar ihop en guide iafOm du kan lägga upp foton o info om xenonmonteringen (elkoppling, batterimontering osv) så får du många Yamaha-vänner. Däribland mig.