Tja en ny blev det idag ialla fall... har precis betalat medlemsavgiften.Om alla skotrar jag mötte idag blivit nya medlemmar skulle vi fått ihop 59 nya medlemmar till klubben.
Tack för pratstunden under kraftledningen //P.
Tja en ny blev det idag ialla fall... har precis betalat medlemsavgiften.Om alla skotrar jag mötte idag blivit nya medlemmar skulle vi fått ihop 59 nya medlemmar till klubben.
Du är mkt välkommen :ciao::ciao:Tja en ny blev det idag ialla fall... har precis betalat medlemsavgiften.
Tack för pratstunden under kraftledningen //P.
Välkommen till klubbenTja en ny blev det idag ialla fall... har precis betalat medlemsavgiften.
Mycket bra jobbat ArtoVilken sladd du byggt runar, mycket bra särskilt idag när det var lite hårt river bra och tömmer i groparna. Har sladdat till åberget ,bodsvedjan, ok sävast där jag tankade, skoterstugan och fram till sunderby leden.
Fredag tänkte jag sladda eller köra ved till stugan med timmerdoningarna vi får se vad som behövs. 09:00- 14:00
Vikingen vill stanna när man styr fullt åt höger det kan vara någon elsladd som är för kort, hann ej titta på det idag.
Såg spåren efter dig, har du borta några kladdhjul på movern?, spåret var väldigt smalt, mindre än 1 m såg det ut somHej! Jag har varit med snowmovern från mig till ok-över Åberget lejonbacken och sedan tillbaka.
Drog några extra vändor efter att man kommit upp från ån mot ok, breddade leden lite extra där.
Ok då fattar jag, blev lite konfunderad när jag vet att den smalaste movern är 120cm men dina hjulspår var knappa meternden är ca 120cm bred, det kan kasta tillbaka snö om man har sidoskyddet upphissat, har kört med den uppe då det varit många hårda gupp och kanter som den skavt mot annars, då den är av plast.
Just detta fel är nog inte av något allvarligtHar ni hittat felet på Vikingen?
Den verkar sjunga på sista versen...
Fixat (tror jag), isolerade av kabelstammen från styret, hade inte tid med fullständig felsökning, funkade ua under mina nära 4 timmar med sladdenToppenbra Runar!
Hittade du elfelet?
Det var bara vid full högerstyrning felet uppstod så det var ganska lungtOK. Bara så att man inte blir stående där
.