Det blev en röd. Tyckte den var mycket snyggare än den blå.Trevligt. blå eller röd?
50% chans att vi åker lika i vinter...
kul att bolla erfarenheter isf.
har för mig att nån sa de på detta forumskönt om man kunde välja till 44 mm orginal istället för 25 mm , stort steg framåt isåfall
tycker nog också den röda har snyggare stripes än den blå.Det blev en röd. Tyckte den var mycket snyggare än den blå.
Ja den röda är snygg, körde dessa uppe i Malå på en priv visning med Yamaha i vårasDet blev en röd. Tyckte den var mycket snyggare än den blå.
Testade den bara lite i våras och föret var så smetigt så man kunde inte direkt avgöra servons inverkan.Ja den röda är snygg, körde dessa uppe i Malå på en priv visning med Yamaha i våras
Servo är skönt, du so gillar långstyrningar kommer att njuta hela tiden!
klart farbror ska ha servoMen det är klart, jag börjar ju ha några somrar bakom mig.
Ser faktiskt inte så stort problem med vikten, hellre att den väger lite för mycket och håller (även om man monterar en sjujäkla fläkt) än att ha en folielåda som vrider ihop sig och tuggar remmar till frukost.
Att jag valde XTXen var inte pga servon, jag hade klarat mig utan den. Och vill jag nu lätta maskinen ett par kilo så är det ganska enkelt.
Bara plocka bort EPSen och vips några kilo bort, och ändå blir det ingen folielåda.