Ja, bara lite!Haha, nalta vattusjukt där!
Lite O.T men är du nöjd med cykeln? är lite sugen på att skaffa en 950/990 själv.Gick obra igår..
Mycket nöjd faktiskt.Lite O.T men är du nöjd med cykeln? är lite sugen på att skaffa en 950/990 själv.
Nej, men då den inte finns med typgodkännande från fabrik blir dom så kinkiga på bilprovningen...A6 finns ju med drag och RS6-modifikationerna gör ju inte karossen vekare direkt ....
Hur fungerar det med turbo, har du byggt det själv eller köpt färdigt?Tog idag fram sommarbilen :amuse:
Fungerat över förväntan utan nå större fel, byggt den själv och använder som bruksbil Lite kvar att göra med bräsnsletrycket då jag tyvärr inte kör med separat sprut.Hur fungerar det med turbo, har du byggt det själv eller köpt färdigt?
Såg fin ut!
Chevrolet är då inte alls lika gnälliga .Nej, men då den inte finns med typgodkännande från fabrik blir dom så kinkiga på bilprovningen...
Ingen RS från Audi finns med typgodkännande för drag mig veterligen, samma med ett helt gäng AMG-mersor, och BMW:s M modeller.
Mercedes läste jag nånstans för flera år sedan att dom vägrade baserat på ~800NM och släpvagn kan ställa till med många intressanta garantireklamationer i stil med: "Jag drog ju bara hem en tom släpvagn, kan inte förstå varför infästningen till bakvagnen har sprickor..??"
har du nån prislista för jetski i Finland?
Om vi ändå ska märka ord..Det där var väl ändå en vanlig vattenskoter och ingen jetski?
ja så kanske det var/är. kan vi gå tillbaka till topic?Jet ski är väll Kawasakis namn på vattenskotrar? än om första tillverkades 72 så kallar väll Kawasakis dem för jet ski även idag?