D
Tackar!BiG: Gillar looken du har fått till på summiten riktigt mycket, riktigt clean och snygg !! Man behöver inte bygga om halva maskinen för att de ska bli skillnad !
Tror inte det är skinzen som gör nytta där tyvärr utan att det är varmluften från motor pipa som smälter snön, ser likadant ut på min efter en pudertur utan att jag har skinz monteratTestade FrogZkinen för första gången idag.
Blev väldigt imponerad.
Man kan se att lufthålen i huven inte täpps igen av snö, samt att ytan på FZ gör att snön inte fastnar, hur man än gjorde.
Körde i riktigt djup snö för att provocera.
Imponerade!
*bild*
...Må så vara, men med Frogzskins slipper man en j*vla massa snö innanför huvenTror inte det är skinzen som gör nytta där tyvärr utan att det är varmluften från motor pipa som smälter snön, ser likadant ut på min efter en pudertur utan att jag har skinz monterat
Får tacka för en bra tråd och ett bra ventkit , remen lever än fast det har varit väldigt tungt före de senaste dagarna!Då var skoter bortställd för denna säsong
Får passa på att tacka alla som följt tråden, alltid trevligt med kommentarer, tankar och ideer
...Fortsättning följer troligtvis till hösten Ha en trevlig sommar!
Roligt att höra att det funkar Montera du den främre venten oxå?Får tacka för en bra tråd och ett bra ventkit , remen lever än fast det har varit väldigt tungt före de senaste dagarna!
Härligt, låter som om du har nya grejer på GTack själv.
Helkul med denna tråd.
Vi tar upp den snart igen
Köpte den av en kille på Doo-talk. ska kolla med honom om han har nåt kvar.Var har du fått tag på teflonfilmen?
Skipade den främre så länge.. maskerna i nätet va ganska grova(så jag väntar nog tills jag hittar ett nät med mindre masker)Roligt att höra att det funkar Montera du den främre venten oxå?
Härligt, låter som om du har nya grejer på G
Köpte den av en kille på Doo-talk. ska kolla med honom om han har nåt kvar.
Dock har jag ej hunnit testa om den funkar men om man ska tro på allt snack på Doo-talk och bilderna jag sett ser det väldigt lovande ut
Köpte såna på ebay i höstas, har kört med en borta hela vintern tycker det har funkat bra tyvärr så har armen som sitter där slagit i det andra fästet några gånger(syns att färg har försvunnit) . Men annars så funkar det ju bra. Det bästa är nog att ta bort dem helt...med stång o allt, tyvär så lyckades jag inte få ut stången när jag försökte sist.Jo maskerna är ganska grova fast samtidigt har jag aldrig haft problem med snö som kommit in. Däremot kan det främre vara lite jäkligt till på våren när det börjar vara slaskigt och blött ute.
Typiskt, när skotern är bortställd kommer det första jag köpte till skotern när den var ny :mmph:
Stainless Sway Bar QD tillverkad av shmity1 på Doo-talk.