På en 2011 har man garanti så det blir inget skruvande även om den går sönder.har köpt mig en phazer mtx nu så, ett säkert kort. inga massa skruvande som kan komma med 2t. Men nästa gång det blir skoter köpe då kommer nog RMK ligga högt upp på listan.
Ljug åt nån annan, strax över litern/mil med en m7a är bara skitsnack.har inte hunnit köra så mycket med min men den är lättkörd och går riktigt bra
tar mig då 30 mil på en tank
Så du tänkte köpa en Arctic cat?! Så har du mage att sitta och snacka skit om märket på andra trådar bland annat att om man köper en Arctic så får man sitta och skruva i den under hela skotersäsongen. :S hur fan ska du ha det?? :O:SHärligt då blir det nog en sådan till vintern om man bara kan övertyga farsan att dom inte raklar mer än andra märken
Jo det kan ju stämma med F5orna för att folk begär mer krut än vad dom klarar av att ge. Dom äldre Rotax motorerna passar perfrkt med 600cc men när dom kommer upp i en 800cc så håller dom inte mkt. Men vissa har mer tur än andra. Själv ska jag fara och titta på en MC800 imorrn 150hp 600 mil. en Släkting som har den och han har bara haft den till lugn körning till och från fjället/ Jakt och fiskefantasthaha tänkte faktiskt just då allmänt på 2taktare men kanske inte fattades men min kompis har en f5a och vi har missat många fina dagar för att han var tvungen å lagga etc. sen tog jag ju förnuftet tillfånga å en annan har en summit 800 å han hör man bara att han sitter i garaget å skruva m.m. hela tiden.
Yesokej lycka till, kommer säkert att bli nöjd som dom säger smaken är som baken.