:whistle: Damhockey? *host* :tsk:Finland vann! 3-2 :nuts:
Grattis Finland. :third:
Hehe :tongue1:
:whistle: Damhockey? *host* :tsk:Finland vann! 3-2 :nuts:
Grattis Finland. :third:
Tjeckien?Det var inte ett säckförsvar, det var som wikegård sa, att sverige spelar samma hockey hela tiden och att dom var lättlästa!
Återigen tar jag upp det där med OM Sverige hade gjort mer mål än Tjeckien så hade dom vunnit va?
Omark och Harju platsar definitivt inte i ett OS. Murray var bra under sista matchen, han var viktig för det fysiska spelet men även för en del öppnande passningar. Törnqvist, Modin och Oduya kunde däremot sett OS hemifrån.Tycker varken att Sverige eller Finland har varit bra detta OS.. Sen så gjorde ju Slovakien inte någon dålig match som förhindrade Sveriges passningsspel från att fungera!
Vart var Omark, Harju, Samuelsson?
Murray, foppa, törnqvist, modin och oduya hade kunnat fått stanna hemma och vila och låtit bättre spelare fått vara med!
Kanada guld:first: (hoppas på USA)
Usa silver:second:
Finland bronse:third:
Undrar om dom inte menar Patrik Hörnqvist. Men jag vet inte om jag tyckte han var så dålig.
Jo man saknade detta: [ame]http://www.youtube.com/watch?v=ZRlI1j5jQb8&feature=related[/ame]jo han menar vi :nod: jo murray kan (kunde?) ju det fysiska spelet men jag såg då inte av det så mycket som jag färväntade mig!
Ne, men det är de svenskarna trodde, ÅTERIGEN, som i matchen mot Vitryssland, som ingen av oss glömmer. Tycker det är roligt att se att Svenskarna aldrig lär sig, att man inte ska underskatta ngn motståndare idagsläget som är med i VM eller OS.Slovakien är absolut inget dåligt lag! i förra OS slog dem usa..Det hoppas jag Finland också gör en repris av.
Jamen skärp dig. Vi pratar om spelare som är professionella från NHL, tror du seriöst att de är så dåliga mentalt att de tror att Slovakien alltid går att slå? Bara ställ ur grillorna på isen?Ne, men det är de svenskarna trodde, ÅTERIGEN, som i matchen mot Vitryssland, som ingen av oss glömmer. Tycker det är roligt att se att Svenskarna aldrig lär sig, att man inte ska underskatta ngn motståndare idagsläget som är med i VM eller OS.
"vi ska vinna 9 av 10 matcher mot slovakien" :hahaha: :clap2:
Jupp, han och Wikegård = :nuts:Han är riktigt härlig Kaj i studion