Polaris 600RR Kirre Edition

Kirre

Välkänd medlem
15 feb 2010
412
0
16
Lycksele
Detta är då min 600RR. Slp singelpipa, slp skidor och satte dit slp´s Hot air elemination kit på slutburks sidan idag får se om de kommer ett till variator sidan också, isåfall bygger jag ett eget
ska bygga en pack/bränsle dunks hållare. Med en 7liters dunk och en packlåda för diverse grejor till expempel bullens pilsner korv vatten extra vantar osv
bilder säger väl mer än 1000ord?

Kirre

Välkänd medlem
15 feb 2010
412
0
16
Lycksele
var ute och körde en sväng med skotern och vilken skillnad de blev med nätet vid slutburken. Mkt kallare under hela huven, ska bara försöka hitta en lösning för att montera ett likadant på andra sidan också :) DETTA borde sitta standard eller monteras av ÅF i efterhand

Kirre

Välkänd medlem
15 feb 2010
412
0
16
Lycksele
det är varvräknaren jag satt där :) skiter egentligen i hur fort de går, tycker de är skoj att veta hur långt man kört

Kirre

Välkänd medlem
15 feb 2010
412
0
16
Lycksele
monterade en 6" höjjare idag men jag tycker det blev för högt så sätter dit en 4" istället

Kirre

Välkänd medlem
15 feb 2010
412
0
16
Lycksele
satt dit en dunkhållare och ett biltema mc bakljus i veckan. Satt även dit en ny phazer rem så nu är skotern färdig för vuoggatjålme den 25april :D

Kirre

Välkänd medlem
15 feb 2010
412
0
16
Lycksele
legat av att uppdatera ett tag men nu har ja börjat på en skoter pick up fick en volvo 240 likbil som ska få skjutsa min skoter :) last utrymme bred ca 140 och längd ca 240

så här såg den ut klockan 14.00 idag

och så här såg den ut vid 21 tiden ikväll :) rensat inredningen och kapat taket. ska kapa taket mer i morgon och flytta fram bakluckan.

Kirre

Välkänd medlem
15 feb 2010
412
0
16
Lycksele
vet inte hur lång en iq är från skid sptsen till matt kanten? nån som vet? det är en kort!

Kirre

Välkänd medlem
15 feb 2010
412
0
16
Lycksele
hehe tackar. Ska ta med digitalkameran nu när jag ska till garage igen! Men här kommer några dåliga bilder. Måste bara skaffa en baklucka med mindre ruta. Den som satt på "original" är ju 13cm högre

Kirre

Välkänd medlem
15 feb 2010
412
0
16
Lycksele
helsvetsade ena sidan ikväll :) Lite drygt att sätta en punkt och kyla med tryckluft så att de inte ska slå sej så mycket :( Tog några bilder med digital kameran istället för telefon. ENJOY!