nu har dom släppt hela lineupen för polaris rmk assaulten blir 155" mendans det kommer en switchback assault med 144"matta mer info på www.polarisindustries.com gå på usas sida
Den verkar var intressant, bara att vänta och se vad priset blir.Signar mig för en 800 Switchback Assault 144 jag då![]()
Det hörde jag att de skulle fixa inför denna säsong (2010), detta gjordes alltså inte?Ser ju lovande ut det där
Hoppas bara dom får till 800 motorn på dom.
15 x 144 x 1.352 står det ju, typ 34mm? Om den nu kommer till Sverige så hoppas jag på minst 44mm.Det är väl inte helt säkert att denna switchback 144" kommer till Sverige. Beror inte det på om generalagenten vill ta in dom?
Vad är det för matta som sitter på den där? Verkar inte stå. Ser ut som en 50 mm i alla fall va?
För mig spelar det ingen roll om den så väger 70 kg! Den får maskinen att gå på rullen vilket inte 61mm mattan gör! Det är det enda som betyder något! resten är bara BS! :-DRätta mig om jag har fel, men vi får inte veta vilka modeller som kommer till Sverige förrän efter den 15e.
Sen kan jag inte förstå hur dom kan sätta en så pass tung matta på RMK Assault, den matta som sitter på Assault idag väger ju 10kg! mer än en "riktig" klättermatta med 61mm kammar.