Tjenare,
Har inte skrivit papper ännu, blir väl till veckan om jag kommer loss från jobbet. Satt bara och funderade på vad som "måste" göras på maskinen innan jag hämtar den. Till skillnad från förra året när jag köpte en ny maskin som stod i butik så har man ju nu lite tid och möjligheter att göra större/mindre modifieringar innan leverans, så att den är korrekt direkt
Det jag "kommit på" själv;
1. Montera ej regskylt (krävs ju noggrant övervägande innan den klistras)
2. Bort med ruta+"lyktkåpa"
3. Montera vit bukplast
4. Montera vita SLP PP
5. Vent-kit (i förebyggande...)
6. Reservrem (377 även på 800 e-tec tro, tycker mig ha läst om en ny rem, kanske är stabilare än 377:an)
7. Vita lynx handskydd
Kommer såklart spräcka budgeten (som ju just å pass rymde skotern som sådan haha).
Hur gör ni andra som redan beställt eller tänkt beställa?
Har inte skrivit papper ännu, blir väl till veckan om jag kommer loss från jobbet. Satt bara och funderade på vad som "måste" göras på maskinen innan jag hämtar den. Till skillnad från förra året när jag köpte en ny maskin som stod i butik så har man ju nu lite tid och möjligheter att göra större/mindre modifieringar innan leverans, så att den är korrekt direkt
Det jag "kommit på" själv;
1. Montera ej regskylt (krävs ju noggrant övervägande innan den klistras)
2. Bort med ruta+"lyktkåpa"
3. Montera vit bukplast
4. Montera vita SLP PP
5. Vent-kit (i förebyggande...)
6. Reservrem (377 även på 800 e-tec tro, tycker mig ha läst om en ny rem, kanske är stabilare än 377:an)
7. Vita lynx handskydd
Kommer såklart spräcka budgeten (som ju just å pass rymde skotern som sådan haha).
Hur gör ni andra som redan beställt eller tänkt beställa?