har du vart tvungen å kära nå i huven då du flyttat fram styret nå så jevults? för övrigt. Riktigt Snyggt
Armarna blir svarta..
har du vart tvungen å kära nå i huven då du flyttat fram styret nå så jevults? för övrigt. Riktigt Snyggt
Jävligt fint Simon!!!Fick ett bekräftande att dynan är klar via MMS nyss..
Så slänger väl in en liten sneakbild, har inte hämtat den än, men ser sjukt fin ut!! :nuts:
Thanks!!Riktigt snygg dyna!!!! Man blir ju inte bara lite sugen på att försöka på det själv!
Sen är ju smaken som baken, själv är jag tvärtemot en sådan som mora, jag tycker att det är snyggare ju mer synlig "plåt" bakom dynan det är.
Kommer att bli en riktigt grym skoter när du är klar med den! Keep it up!
Jag måste bara få fråga varför den ska vara längre? jag sitter ju inte äns längst bak på den som den är nu?! känns onödigt att den ska vart längre pga de estetiska?De där blev ju riktigt bra Fast måste dock hålla med RotaX447 lite, den ser lite smått kort ut, nåra cm längre hade nog blivit perfekt. Men attans så snyggt de blev
Jag tycker INTE det skulle bli snyggare med längre dyna. Blev riktigt bra så som det är! Men jag gillar när funktion går före tradition.. Långlimporna tillhör det förflutna! Varför ska man ha en längre dyna? Alltså rent praktiskt??Jag måste bara få fråga varför den ska vara längre? jag sitter ju inte äns längst bak på den som den är nu?! känns onödigt att den ska vart längre pga de estetiska?
Ah! en som är med på noterna!! härligtJag tycker INTE det skulle bli snyggare med längre dyna. Blev riktigt bra så som det är! Men jag gillar när funktion går före tradition.. Långlimporna tillhör det förflutna! Varför ska man ha en längre dyna? Alltså rent praktiskt??
Däremot så retar jag mig på dina vändhjul.. du skulle haft billet eller svarta.
Personligen så tycker jag inte det är så stor skillnad mellan M och kingcattens chassie. När körställningen är flyttad är det i stort sett en M-king 900. Och det är SÅ mycket ballare än en M7. Och som dom säger på andra sidan älven, "there's no replacement for displaysment." (säkert felstavat men ni fattar)sorry om jag går offtopick igen. men varför gick du från ett m chassie till ett ... äldre chassie? skäns som om det är ett mer föråldrat chassie som king cat:en har. vet ju iof inte så mkt om dem. bara att det är mer motor i king:en sen värför är king cat:en så otroligt dyr? har hört att de är nå delar i titan ( vet dock inte vilka, sen om den gör den värd så mkt mer )
Stämmer helt och hållet.. M-King 900 är helt klart en perfekt beskrivning! Jag personligen ser King cat som den tidigare generationen HCR och Assault, de maskiner som är dagens värstingar..Personligen så tycker jag inte det är så stor skillnad mellan M och kingcattens chassie. När körställningen är flyttad är det i stort sett en M-king 900. Och det är SÅ mycket ballare än en M7. Och som dom säger på andra sidan älven, "there's no replacement for displaysment." (säkert felstavat men ni fattar)
King Catten var faktiskt en riktig värsting på tiden det begav sig, med variatorfjädrar i titan, dämparfjädrar i titan mm Och det borgar för ett fint grundämne att bygga på!
Ja näe de är inte en maskin man ser dagligen, om man nu inte äger en!Ska bli lite intressant att se vad du får till för något när detta blir färdigt. En King är ju inte något dussin maskin...
Hur tänker du göra med insuget ? Luftintaget på Mountain och King Cat maskinerna är ju inte riktigt bra. Sitter lite lågt och har lätt att sätta igen. Själv ligger det högt på listan över måste fixas.
Jo de är något åt det hållet jag tänkt mig..visst funktion före utsende, men dedära var horibelt fult! det hade inte gått att göra på överdelen av huven precis bakom ruten ett kanske avlågt hål som är klätt i tex mesh där på någe sätt, vet inte om du fårstår vad jag tänker nu men tänkte om man skulle få ett hål där så är det ju rätt skyddat från snö då rutan bör styra undan det mesta