King cat 900 goes wild! LAZY CAT

Metso

Välkänd medlem
3 nov 2008
2.832
2
36
Sundsvall
Vad blir det för nå galet då?!
Ja du jag har faktiskt en hel del planer, får dock se om allt kommer till verket...

* Dunkhållare.
* "Fågelpinnar" till fothålkarna.
* Snorkel kit (insug).
* Anti-Stab i boggien.
* Ett dämparfäste i boggien som skall omplaceras.
* Eventuellt Betterboards..
* Baklyse.

Ja man hittar säkert på nå mer galenskaper också :p

Metso

Välkänd medlem
3 nov 2008
2.832
2
36
Sundsvall
Hoppsan, här har man halkat ned!!
Nu ska den vara färdig för vintern... Tror jag! :roll:

Aja, här är iaf nå provkörningsbilder..

Men men, man hittar väl alltid något att göra på maskinen...

ErikBerg

Välkänd medlem
14 apr 2006
2.957
8
38
Utanför Umeå
Vilken underbart manlig badbrygga! Rena trampolinen!

En tanke som slog mig: visst skulle den se ännu mer urflippad ut om du vitfolierar badbryggan och sätter dit en vit eller genomskinlig stänka! Då skulle den se galet lång ut, fast ändå inte... :nuts:

Xion

Välkänd medlem
23 aug 2009
1.045
3
16
Kiruna
Den blev underbart läcker ska jag säga!
Första bilden var fö ganska läcker :)
Bra jobbat ^^

Fish

Välkänd medlem
29 dec 2009
990
1
18
Arbrå
Sjukt fet! Ångrar nästan att jag inte behöll min ZR600 och förlängde den! Håller dock med om att stänkan är ugly, Tycker att mesh huvar är vidriga oxå, men det är ag de=) Sjuk maskin f.ö!

Metso

Välkänd medlem
3 nov 2008
2.832
2
36
Sundsvall
Tack för dom värmande kommentarerna!! =)

Riktigt nice blev den! Men varför den långa stänkan??! Dom är inte snygga! Synd på en i övrigt snygg maskin!
Ja du, jag har väl fått för mig att man får ur snön bättre och inget är ivägen när man klättrar. Men med handen på hjärtat så har jag börjat bli less på gummistänkan då den är hopplös när man lägger i backen. Ska montera den superkorta originalstänkan igen tror jag, så än finns det hopp!

Metso

Välkänd medlem
3 nov 2008
2.832
2
36
Sundsvall
sjukt snygg skoter. men behåll stänkan
Ja jag tycker inte alls att den är ful på något vis, lite racing look över den. Är ju en Hillclimb snowflap.
Men som sagt, smått irriterad när man lägger i backen då den smiter in under mattan...

olofmikael

Välkänd medlem
23 okt 2008
1.646
0
16
Strömsund
en fundering bara, efter all tid som du lagt ner på denna maskin, varför kör du inte med den säsongen ut? :) trött på den eller sugen på något nytt? :)

Emme.G.H.

Välkänd medlem
10 nov 2009
2.056
0
36
+1 blir ju nästan arg på alla som bygger grymma skotrar under sommarn å säljer när vinter börjar, får ju aldrig se den i action!

k-len

Välkänd medlem
12 jul 2005
8.891
38
48
36
mellansel
www.skoterlon.nu
Metso skrev ju i en tråd att king cat va fulaste skotern som tillverkats. Kan vara därför han vill sälja... :p Annan vanlig anledning att man säljer är väll när saker börjar krongla?

Metso

Välkänd medlem
3 nov 2008
2.832
2
36
Sundsvall
Metso skrev ju i en tråd att king cat va fulaste skotern som tillverkats. Kan vara därför han vill sälja... :p Annan vanlig anledning att man säljer är väll när saker börjar krongla?
Ironi kallas de..
Näe då, den går då hur fint som helst =)
Men är ju som vanligt. Har jag ägt en och samma skoter mer än ett år? Nope..

850-t5

Välkänd medlem
24 nov 2009
519
1
18
Umeå
"ironi" var det ja.... går åt båda håll:p
du Daniel...
håller inte du på att modda skotrar osv själv och sen säljer du dom?
hur länge har du kvar en skoter? du körde väl inte med din M8 turbo speciellt länge heller? börja den krongla oxå eller?