Halloj,
Tänkte bara göra en liten undersökning hur stort skoter intresset är i de södra delarna av Sverige? Tillgång på reservdelar och service?
Är bosatt i E-tuna och börjar bli lite sysslolös mellan jobbpassen, samtidigt som de börja bådas vinter snart..
Men hur ser det ut kring här? Kör folk skoter? Finns det något underlag att öppna service och mindre skoter demontering (försäljning av beg. delar) samt nya delar?
Området jag tänker på är:
Stockholm
Västerås
Eskilstuna
Uppsala
Karlstad
Örebro
Och allt som ligger inom normalt norrlands avstånd (10-15mil)
OBS. Jag HAR inget företag där nere, eller liknande så detta är ingen form av reklam utan ren o skär marknads undersökning!
Vilket jag antar är lagligt på forumet?
Samt lite frågeställningar, till er som bor i området:
Hur långt kan ni köra för att serva skotern?
Vart köper ni delar och sånt idag?
Vart sommar förvarar ni skotern? Kanske finns möjligthet för folk som bor i lägenhet att ha skotern säkert inlåst till rimlig peng?
OSV.
Tacksam för svar
// Yamaha_nisse
Tänkte bara göra en liten undersökning hur stort skoter intresset är i de södra delarna av Sverige? Tillgång på reservdelar och service?
Är bosatt i E-tuna och börjar bli lite sysslolös mellan jobbpassen, samtidigt som de börja bådas vinter snart..
Men hur ser det ut kring här? Kör folk skoter? Finns det något underlag att öppna service och mindre skoter demontering (försäljning av beg. delar) samt nya delar?
Området jag tänker på är:
Stockholm
Västerås
Eskilstuna
Uppsala
Karlstad
Örebro
Och allt som ligger inom normalt norrlands avstånd (10-15mil)
OBS. Jag HAR inget företag där nere, eller liknande så detta är ingen form av reklam utan ren o skär marknads undersökning!
Vilket jag antar är lagligt på forumet?
Samt lite frågeställningar, till er som bor i området:
Hur långt kan ni köra för att serva skotern?
Vart köper ni delar och sånt idag?
Vart sommar förvarar ni skotern? Kanske finns möjligthet för folk som bor i lägenhet att ha skotern säkert inlåst till rimlig peng?
OSV.
Tacksam för svar
// Yamaha_nisse