Hejsan!
Har nu gått från F7 till Rev 600 H.O under vintern som var, men fastnade inte för ski-doo, så vi beslutade oss att sälja Reven. Och idag kom beskedet att det blev en Crossfire 8 2008 som hämtas till helgen Dock så var det bara en CF 8 som existerade för mig. Så ni behöver inte undra om det ska gämföras med någon annan modell/Märke.
Jag kör mycket led och en del utanför.
Så nu har jag frågor angående skotern. Både för och Nackdelar!
Skriv allt ni tycker är bra och dåligt! Precis allt! Tveka inte.
Jag kör mycket led och en del utanför! Var detta ett rätt val? Kanske bör tillägas att det även var en Crossover maskin som gällde.
Och hur funkar Floatarna?
Drar den mindre än Rev 600 H.O 2003 och F7 EFI 2003 ? (Ungdomskörning och Gubbkörning?)
Är dom lättare än tex f7an och Reven? (Inte för att jag tror det men men)
Kan inte komma på några fler frågor nu! Så fyll gärna på!
Tack på förhand!
Har nu gått från F7 till Rev 600 H.O under vintern som var, men fastnade inte för ski-doo, så vi beslutade oss att sälja Reven. Och idag kom beskedet att det blev en Crossfire 8 2008 som hämtas till helgen Dock så var det bara en CF 8 som existerade för mig. Så ni behöver inte undra om det ska gämföras med någon annan modell/Märke.
Jag kör mycket led och en del utanför.
Så nu har jag frågor angående skotern. Både för och Nackdelar!
Skriv allt ni tycker är bra och dåligt! Precis allt! Tveka inte.
Jag kör mycket led och en del utanför! Var detta ett rätt val? Kanske bör tillägas att det även var en Crossover maskin som gällde.
Och hur funkar Floatarna?
Drar den mindre än Rev 600 H.O 2003 och F7 EFI 2003 ? (Ungdomskörning och Gubbkörning?)
Är dom lättare än tex f7an och Reven? (Inte för att jag tror det men men)
Kan inte komma på några fler frågor nu! Så fyll gärna på!
Tack på förhand!