skoter körning i sthlm området.

Hageelin

Välkänd medlem
15 mar 2009
366
0
16
31
var precis ute och testade rmk:n, fortfarande mkt jobb kvar men jag är lätt på att köra i mellandagarna :D

kjell krimminell

Aktiv medlem
18 dec 2010
52
0
1
Stockholm
Vafan, nu blir det säkert dubbelpost för mitt inlägg bara försvann.
Vore kul o komma ut innan det ska töa på julafton :)
Snöläget e bättre här än runt Lofoten, lite mindre backar o leka i bara. Kom precis hem o e skitsugen, ring om nån vill leka 0734041141

bigdog

Välkänd medlem
26 okt 2010
1.294
0
16
sundbyberg/messlingen
hej, jag tänkte ta en sväng bort till järva fältet någon dag snart, finns en frisbygolfbana där som det är stora öppna ytor och stora höjdskillnader på, tror det är helt okej körning. är det någon som har förslag på ställen ???

Hageelin

Välkänd medlem
15 mar 2009
366
0
16
31
hej, jag tänkte ta en sväng bort till järva fältet någon dag snart, finns en frisbygolfbana där som det är stora öppna ytor och stora höjdskillnader på, tror det är helt okej körning. är det någon som har förslag på ställen ???
Järva fältet är kul, men folk klagar bara som fan eftersom det är fågelskydds område. Men hör av dig om du ska dit. Har bara några minuter dit.

Celleric

Medlem
17 jul 2009
12
0
1
Ja, just nu har jag cirka 70-80cm snö... men inget bra föra dock. Bara puder, ingen grund eller någonting..

Hageelin

Välkänd medlem
15 mar 2009
366
0
16
31
Ja, just nu har jag cirka 70-80cm snö... men inget bra föra dock. Bara puder, ingen grund eller någonting..
nu menade jag inte snön :wondering:

Här hemma har vi väl en 40-50cm puder men helt okej före. :becky:

kjell krimminell

Aktiv medlem
18 dec 2010
52
0
1
Stockholm
Fan det va ju hur bra som helst ute vid ågesta, det gick ju typ inte att fastna med skotern, kunde stanna var som helst o bara köra iväg fast det var en halvmeter puder! Sen e det klart jag fastna när jag råkade tappa skotern på högkant i en pudersväng men det vore konstigt annars :p
Fan vilken underbar tur!
Det va ju inte så svårt o köra om det ska va så här bra före, det e tusen gånger bättre än nordnorge iaf!
Nu vill jag ha lite terräng o backar att köra i så man får öva lite!

Jag kommer gärna till sumpan nån annan dag om ni ska köra!

bigdog

Välkänd medlem
26 okt 2010
1.294
0
16
sundbyberg/messlingen
Järva fältet är kul, men folk klagar bara som fan eftersom det är fågelskydds område. Men hör av dig om du ska dit. Har bara några minuter dit.
okej det är kanske inte så bra haha, du prata väl om barkarby förut va ??? kanske kan köra där ???? tar 5 min för mig dit;)

bigdog

Välkänd medlem
26 okt 2010
1.294
0
16
sundbyberg/messlingen
va precis ute en sväng igen, lillkille på 7 fick sitta framför;) jag såg inte en enda sur människa, massor av äldre som vinkade å alla titta å log, kör i sthlm men kör sakta å fint där det är människor. mvh anders