skoter körning i sthlm området.

Lynxer

Välkänd medlem
18 jan 2009
440
0
16
Uttran
Isen på Uttran är officiellt invigd, 20cm tjock eller mer!
Lade ca 3 mil skidspår med spårsläde och lika mycket promenadspår med lastpall i helgen.
Spåren fylldes med skidåkare vartefter jag lade dem (lite synd kanske, eftersom dom hade mått bra av att få frysa till först) och jag möttes av idel glada leenden, applåder, tummen upp och en bugning från en skridskoåkare.
Kul när folk uppskattar det man gör och positiv reklam för skoteråkning och så kanske gnällspikarna kan hålla tyst :eviltongue:

Yamma666: Nu vet jag vem som tvättade skotern. Lite förvånande faktiskt. Ingen nybörjare direkt. Tur i oturen att den gick igenom så nära någon som hade rätt utrustning för att bärga. Ny maskin också hörde jag :Cry:

Lazerblue

Välkänd medlem
18 jan 2010
264
0
16
Stockholm
www.polaris-rush.com
Kör du nåt med skotern lr pular du bara? Är bra med snö runt Tyresö, tänkte ta en tur i helgen genom skrubba, älta och mot Saltsjöbaden. Har mycket fina stigar vandringsleder som jag kört cross på. Nån som är sugen?
Yes jag har min skoter just nu i Stockholmsområdet och det planeras lite körning på söndag runt Sigtuna tror jag
Nästa helg den 26-27 blir nog ännu bättre med snö och tjockare isar

tokerik

Välkänd medlem
2 dec 2010
626
0
16
Trosa / Stockholm
En Bearcat 570 XT, ny i kartong blev natten till idag stulen i Trosa 7 mil söder om Stockholm.

Är det någon som sett eller ser något så hör gärna av er till sörmlandspolisen.

Lynxer

Välkänd medlem
18 jan 2009
440
0
16
Uttran
Tror bigdog har koll på det. Åkte vägen över Värmdö till Rindö i Söndags och såg att det var mycket folk ute på isen i vikarna vid Grisslinge. Börjar det bli farbart för skoter också därute?