drog i 370mj nu i kväll och testade lite, dock svårt i mörker så det får bli lite mer testande i morgon.. men tyckte mig se att afr värdet inte ändrats nått motför tidigare?? men men, ska prova lite till i morgon.
Gött! Kräver att du bidrar med bilder på denvi snacka j om ljuddämpare förut. och jag snodde ihop en sån du la upp bild på fasst i perforerad plåt och med stoppning i... man hör inte ens skotern, de funkade hur bra som helst om man vill ha tystnad!
Mvh Beckvall
Jodå, jag är väl nöjd haft lite strul med att aluinsugen spruckit pga vibrationerna.. men det är löst nu. annars så går den riktigt fint nu. lite variatorfix är väl kvar att ta tag i, men den biten blir man väl aldrig nojd medHur går det för dig nu har du fått till den som du vill i vinter ?
Jo, jag tror inte att man kan bli riktigt nöjd faktiskt.. har testat lite olika vikter men utan framgång:/ har inte provat att ändra nått i sekundären ännu. är totalt slut på snö hemma nu också så det får räcka så här för den här vintern har inte hunnit prova nån annan drevning heller.Det där med variatorerna känner jag igen
drevet i den gamla pumpen är ifrån en ktm 450, nya kostade ca 270:- vore det inte för att jag fick tag i den nya pumpen så hade jag köpt nya drev till den gamla. Det i den gamla pumpen va tom. begagnade, utbytta när jag fick dom. så med nytt hjul så går den säkert länge till. Vad är det för projekt du håller på med då?Den förra pumpen du byggde gjorde du den med fiddy drev.Om du har kvar den skulle du vilja sälja den har ingen till gång till svarv så den kancke går att renovera och använda till mitt bygge.SNYGGT DET DU BYGGER