de är den här du menar?Det där Edegen med vit buk å huv å röd dyna, är inte den på blocket??
http://www.blocket.se/gavleborg/Polaris_SKS_800_2003_38464911.htm?ca=4&w=3
de är den här du menar?Det där Edegen med vit buk å huv å röd dyna, är inte den på blocket??
StämmerDet där Edegen med vit buk å huv å röd dyna, är inte den på blocket??
Kikat närmare och var inte så mycket mer än så här, är en lång film jag inte plocka något ur men då åker du mest bara runt och tittar liteKänns som att dom bästa bitarna inte blev med där, men kan förstå att det inte är så lätt att hitta i 6tim filmning..
Har inte hunnit prova ännu, blir test i helge. kör på 0,4-0,5 laddtryck och mottryckt ligger på 0,3 högre än laddet..Ser bra ut.
Blev det nå bättre med anti surge kåpan?
Vilket ladd åker du med och vad ligger mottrycket på?
Det hoppas jag åh, undrar bara vad man törs ladda på en std motor?? Man kanske ska vara nöjd med 0,5?Okej.
Hoppas de blir bättre så du kan vrida upp trycket lite högre
Hade du samma problem förra vintern med den stora turbon?
Vid vilket tryck uppstår det?
Uppstår surge när du höjt nålarna?
Surge är ju när man försöker uppnå ett för högt tryck vid ett lågt flöde vilket gör att kompressorn backar luften.
Eftersom du säger det är stor skillnad på spoolup tiden vid olika nål lägen så kanske det är för tidigt ladd som är boven.
tror de ja åh.. men får väl köra med nålarna lyfta max.Tror knappast de är surge med den där turbon de är nåt annat som spökar.
Ska inhandla lite fler munstycken i veckan och testa lite, kör med 420 nu och nästa steg jag har är 390. lite väl det kanske..På tok för fett många hästar som går upp i rök bara
Ja kanske de, den där typen med en stoppad "mantel" runt kanske vore melodin de..en såndär mer ull i så har man de ultimata konceptet =)