Är du säker på att du behöver vikta så mkt längst ut? Helt tvärtom mot en yammaturbo iofs 4t men ändå..
Jag tror du klarar dig långt med helt vanliga supertip.
Viktar jag på längre in så får jag så lågt tillslag. En 4t turbo börjar ju få bra ork vid 2500-3000v? inte en 2t 600 kan jag säga, efter 5000v börjar det hända grejjer då.Är du säker på att du behöver vikta så mkt längst ut? Helt tvärtom mot en yammaturbo iofs 4t men ändå..
Isf skulle man ju haft supertips med låg grundvikt, typ 45g. hur mycket kan man vikta på per plats på supertipsen då?Ett par supertips löser garanterat problemet.
Ca 7 gram per plats och det är 6st platser för vikter.Isf skulle man ju haft supertips med låg grundvikt, typ 45g. hur mycket kan man vikta på per plats på supertipsen då?
Skulle tro att det nog finns att beställa hos dom flesta guld smeder.Vart kan man köpa det halsbandet?!
precis:blink1: men att man har ett tillslag på 5200 med 68g vikter och 165-300fjäder måste ju tyda på att vikten ligger på toppen?Jo det kanske räcker till där... Annars så kan du ju finjustera slutvarvet med laddtryck