haha a det kommer komma ca 50cm under veckan ser det ut som blir till att ta en liten sväng i helgen. mvh 08ansåg på aftonbladets väder prognos idag att det skulle snöa upp i mott 50cm i stockholm under morrondagen grrrr ! Nått är ju på tok när 08rna har mer snö än oss här uppe i jämtland !!:mad2:
Har som insett det. Höll på att skratta ihjäl mig när jag såg på nyheterna dan efter att det var gigantiska köer utanför gummiverkstäderna för de kunde inte skifta om till vinterdäck själva. Vissa hade väntat 3 timmar :hahaha:Vändhjulet: stockholmare är väldigt fjolliga.. Dom ställde in vissa bussar häromkring för 10cm snö -.-
Fast då får man tänka på att det finns en anledning till varför det blir klass 2 varning av det. Det bor en miljon pers i Stockholm varav merparten tvunget ska ut i trafiken med bilen trots att man vet vad som kommer hända. Då hade fan jag också satt ut en varning så man åtminstone kan _hoppas_ att generalpuckona fattarÅkte genom Stockholm v.45 för att ställa upp i ungdoms-SM i CNC svarvning på ELMIA mässan då de hade lagt en klass-2 varning där nere. Det var inte mer än vanlig nederbörd som vi har här uppe, ganska skrattretande faktiskt.
haha jadu, om man som jag har alla grejerna hemma i garaget och har kunskapen så kan man tjäna en hacka vid vintertider här nereHar som insett det. Höll på att skratta ihjäl mig när jag såg på nyheterna dan efter att det var gigantiska köer utanför gummiverkstäderna för de kunde inte skifta om till vinterdäck själva. Vissa hade väntat 3 timmar :hahaha: