O ja.Då är ju våra rätt lika då, och det får ju anses som normalförbrukning för sån körning.
Det är ju när man tankar man ser hur kul man haft under dagen
O ja.Då är ju våra rätt lika då, och det får ju anses som normalförbrukning för sån körning.
Lycka till att få svar, de är inte direkt kommunikativa...Har precis mailat kgk / arctic för att se vad de säger
48 mil känns som om det vore nåt fel. Kolla hur linjering och variatorer ligger till. Du får nog en ny rem skulle jag tro.Ja de är bara till att bekänna nu är första remmen slut efter ca 48 mil, ska ringa åf imorgon och se vad han har att säga om saken
Ja det verkar inte som att de svarar på mail..Lycka till att få svar, de är inte direkt kommunikativa...
Jag fick då med Verktyg. Så det ska du också ha!ÅF i övik sa till oss när vi hämtade ut en M8 att det inte spelade någon roll vilken olja man körde för garantin, han sa heller inget om att man skulle blanda extra i tanken utan att dom hade ställt på pumpen extra till första service istället. Nu vet jag väl inte hur mycket dom är att lita på men det var infon vi fick. Fick ni med några verktyg med era -11or förresten? Dom sa att dom nya levereras helt utan verktyg, enda som följde med var float-pumpen.
Jo var inn idag innan jag for till vuogga och schimsa ut sekken lite fastänn den stod rakt enligt de nya linjeringsverktyget, så nu får vi se hur de går ihelgen48 mil känns som om det vore nåt fel. Kolla hur linjering och variatorer ligger till. Du får nog en ny rem skulle jag tro.
Skall ligga i facket under dynan. Längst ytterst.när jag frågade han om verktyg sa han bara att det inte följer med verktyg på den här modellen.
min ljus knapp lossnade (ramlade av) men fick det fixat på första service.Kollat dynan, dynväska, ryggsäcken, styrväskan och googleväskan efter verktyg och hittade inget, när jag frågade han om verktyg sa han bara att det inte följer med verktyg på den här modellen. Har aldrig riktigt litat på den säljaren iofs, och personligen hade jag aldrig köpt en skoter från det stället. Följde med en polare dit och ställde dom frågor som vi tyckte kunde vara bra att veta vid nyköp då han var alldeles för uppspelt av köpet för att veta vad han skulle fråga (enfast han kört skoter betydligt längre än mig). Känner ändå att man vill kolla upp lite såna här grejer innan jag skjutsar upp han på 50mila servicen så han har lite kött på benen.
Någon annan som har haft problem med hel/halvljusknappen btw? Knappen fastnade på helljus efter första provkörningen och det känns som att något släppt där bakom.
Min fastnade ifjol vid ca 170mil. Du får en ny på garantin.Någon annan som har haft problem med hel/halvljusknappen btw? Knappen fastnade på helljus efter första provkörningen och det känns som att något släppt där bakom.
fel gissat ! årets motor gav bara ynka 146 hk ! får hoppas att ngt var galet , fet å varvar för litesista bromsningen hos dyno tech gav bara 154.5 hp , visserligen en ny maskin men det finns ju inget inkörningprogram så det borde stämma , etecn gav mer trots att den var i "break in mode" , har dom sänkt effekten så ger den bromsad här i sverige just över 150 enligt mina erfarenheter ... snart vet vi
var en f8 mulle bromsade hoppas att nån kan bromsa en m8 där så får man se om det skiljer mot pf:s bromsninglite märkligt att en m8 -11 hos mulle ger 146hk i bänken och en annan ger 157hk hos pf racing ??
olika mappningar på samma årsmodeller??