Nej, har man inga problem blir det svårt att hävda garanti.Intressant att höra vad de säger om man kommer in med sin Freeride och vill ha uppdateringen fast man inte kört av någon rem än?
Måste man bevisligen ha problem?
Amen, respect!Vi uppmanar de andra tidningarna att följa vårt exempel, men hittills har de varit alldeles för rädda om sin annonspengar för att våga följa efter. Det är en tidnings roll att ta strid för konsumenten, och att granska makthavare eller i detta fall generalagenter och åf som tar sig den starkes orätt mot den svage.
...... har haft två småtrilskandes Polarisar i rad nu så en tredje "Pålle" kändes inte aktuellt, (även om dom verkar gå fint som snus i år), Lynx har ingen riktig lössnöare och då finns det ju bara ett märke kvar att välja på.....Byt märke.. Är det verkligen svårare än så? Då fattar nog brp! Jag har förövrigt 195 mil på min rem som sitter på... Och den är hur fin som helst.
Arctic cat, jag håller med...och då finns det ju bara ett märke kvar att välja på.....
bra skrivet!Mina herrar, låt inte märkestjafset smutsa denna tråd.
Det spelar oftast ingen roll vilket märke det handlar om, detta tycks mer vara en branschfråga.
Branschen är van vid att kunderna inte ställer krav, inte ens rättmätiga krav.
Som ett förtydligande till alla som läser denna tråd, vill jag på förekommen anledning säga att jag inte uppviglar någon, utan jag uppmanar konsumenterna att tillvarata sina rättigheter.
Reklamera felaktiga maskiner, oavsett märke!