Kan varmt rekommendera sled-parts. Mycket snabb på att svara på mail, även på helger. Och mycket trevlig och hjälpsam. Gjorde en specialbeställning på mina skidor och det var inga som helst problem för honom. Hade frågat 5 ÅF i sverige innan och det gick inte. Han skickar alltid som gåva och skriver alltid ner värdet på paketet så du antingen slipper betala tull/moms eller så blir det mycket mindre än det egentligen skulle vara.
Kommer garanterat beställa där fler gånger.
Det där med att köpa och gynna åf i sverige håller inte då man kan köpa från usa för halva priset och då är frakten också inräknad. Visst håller jag med om att vi vill ha kvar dem men alla skiter inte pengar och kan man då handla för nästan halva priset så är ju folk inte dumma. Man kan ju hoppas att detta är en klocka för svenska generalagenterna att reservdelspriserna är för höga. Det är ju synd att återförsäljarna får ta stryk pga det för de sätter ju inte priserna.
Sen vet jag att dom är väldigt medveten om det. Ofta när jag handlar på ett ställe här i stan så får jag nästan alltid lite rabatt. Köpte ett par handskar för 845:-, får jag 800:- sa han. Nå smådelar till farsans skoter en annan gång, blev 560:-, får jag en femhundring sa han då. Samma sak till kompisarna.