Säljer: 2-taksolja, Helsyntet, 10-litersdunkar, billigt! STATOIL RACINGWAY 2T

E

ejwbegysv

Jodå... inom några dagar ska jag förbi också som det ser ut nu..

E

ejwbegysv

Appropå dyr olja så såg jag detta i en butik i helgen :eyebrows: :

20111224949.jpg

230kr för en liter haha...

A

axelsson_vpg

Tråden delades, här finns den nya att läsa.
Är du billig...?

http://www.lynx talk .se/forum/viewtopic.php?f=8&t=1066
Bara att jazza in på närmaste grossist och handla alla möjlig oljor till en spottstyver om du tar i 20 liters dunk. Kör själv texaco lowsmoke snowmobile 2t -> 20liter vs 1000 kr.

Fast han har ju bra pris OM man jämför med mackpris per liter...

E

ejwbegysv

Åter till topic tack!

Priser från mig är:
Pris 85kr/litern
Frakt 100kr/dunk (gratis leverans på orterna nedan)..
Levererar i Gävle, Falun, Rättvik, Mora, Sälen, Älvdalen, Särna och Gördalen.

Övriga orter kontakta mig på jimmy@billigolja.se

Har F-skatt och priserna är ink moms.

Last edited:
E

ejwbegysv

Då var all olja för denna säsong slutsåld... Tack alla som köpt och hoppas ni har en grym vinter...

Jag kan ev. ta in olja på beställning vid orders över 50liter.. tar ca 1-2 veckor normalt sett..

E

ejwbegysv

Kommer du sälja olja tills nästa säsong ? Du bor rätt lämpligt för en annan ;)
Tja..

Ja vi får se, då leverantören höjde priset med typ 30% i år så ser jag ingen idé i det faktiskt.. Men den som lever får se haha.. kanske hittar någon annan bra leverantör.. Tyvärr är inte olje bolagen så intresserade av webbförsäljning och låga priser på deras oljor...

E

ejwbegysv

Min leverantör höjde som sagt priset med 30% så det blev för dyrt att hålla på med detta...

Efter kontakt med statoil och en annan tillverkare så fick jag pckså klart för mig att dom EJ är intresserad av webbshoppar som pressar priserna på deras produkter...

groban

Välkänd medlem
10 jan 2007
3.251
4
38
Skellefteå
Går ju även att gå in på närmaste okq8 och beställa RS Extreme oljan, pris/liter 75kr dock en 20L dunk. Skickas fraktfritt till macken.