Fan också. Jag tappade en skruv och jag vet inte var den tog vägen men den kan ha hamnat i luftscoppet. Skruven skiter jag i men vad gör jag?
Mot apv-motorn. Montera dit apv:erna. Ryck i vajern och låt den gå tillbaka, mät och justera. Gör sedan om detta ett par gånger...hur är det man ska mäta på vajrarna? är det där man kan sjystera dom som det ska vara 34 mm eller är det där vajrarna kommer ut mop apv motorn eller vart?
Tack, då förstår jag. Kan den bara vara i 2 lägen, eller kan den finjusteras? Ser ut som att den bara kan vara i 2 lägen och då står den rätt. (Så slipper jag kolla det i onödan)Du måste ta lös delen som du fäster vajrarna i..bifogar en bild:
Den ska öppna när motorn når angivet varvtal.En fråga om APV:n.
Vid kraftig gaspådrag från stillastående, ska APV:n öppna då direkt eller när man kommer upp mot 7000 varv?
Har beställt ny tändspole och nytt kablage med tändhattar.
Ska göra ett kompprov också, är rädd att nån kolv är slut..
Ok, då kan jag bortse från att det är problem runt apv:n.Den ska öppna när motorn når angivet varvtal.
Har inte du EFI? annars vete fan var bensinskruven sitter? Suzuki har väl aldrig använt Bing förgasare med justerbartTråkigt att höra att du inte löst det än! Men du måste återkomma med resultat då du bytt vajjern. Jag fick ju som sagt bort mitt bludder då jag justerade bensin, luft och tomgångsskruv samt #gasklackstoppen" eller vad det heter.
Men då jag burkar i djupsnö en längre tid så känns det som att den tappar ork efter ett tag, men så kanske det ska vara då de går tungt? Ja jag vet inte...