det där med högre ruta är nog de att man kan välja till. iallafall min har då liten ruta precis som rtx. å längre styre vet jag inte heller då jag inte mätt. men nog tror jag de är samma? annars äre som du säger. mer matta sämre dämpare och inge handtagsskydd fast då har den en burkrem. och lägredrevning för bättre acc.Dämparna är väl mjukare pga att det är en mountain maskin. Alltså mer anpassad efter Djup snö åkning istället för hårda dämpare efter led. Det är högre styre och ruta på mtxen också. Antar att den är drevad för acc istället för toppfart också
Finns ju en 11 hos heds med 80 mil för ca 89000...Måste hitta mig en mtx snart Men alla är så långt bort eller över priser
Jo har kollat på den men vet inte lite för mycke pengar tycker jagFinns ju en 11 hos heds med 80 mil för ca 89000...
Far och prata med dom. Dom kan säkert göra något på priset.Jo har kollat på den men vet inte lite för mycke pengar tycker jag
Jo men den bästa tiden kommer ju snart, jo ska åka och snacka med fredrik han kanske kan trolla med priset,Far och prata med dom. Dom kan säkert göra något på priset.
Men då har du ju iaf en skoter som nyss är inkörd med garanti istället för köpa en tex 07 som har massa problem... Du får snabba dig innan skotersäsongen är över
Här hämtar jag den tidigare omnämda maskinen på hed, helt ny ur kartong.