joo den kan få för mycket eller för lite har du kollat så att tändingen är som den ska så den tänder i rätt tackt du kan ju sjustera bränsle skruven på förgasarna du kan ju okså sjustera flotörnålen det brukar vara ett enkelt ingrepp på skotern gjorde det på en 503a och nu går den som satan:)...