Sökresultat

  1. L

    kolv byte på 440?

    vet ej gjissar på ca10 kg där om kring men det är bara och kolla om cylindrarna har samma kg antal eller liknande typ på ettan 10.2 och tvåan 10.5 då är allt i topp skick
  2. L

    Ljud eller "oljud"

    ingen orsak:) :)
  3. L

    svårt att få ut maskin ur en zr600?

    joo det är inga problem för dej att ta ur motorn ur chassit efin tror det bara är att dra i sär kablarna och om det inte finns en koppling för kablarna så får du märka dom så du sätter dom rätt sen om det är en magnapull du pratar om så är det inga problem den ska man lätt kunna plåcka...
  4. L

    svårt att få ut maskin ur en zr600?

    ska du ta ur motorn ur chassit eller bara skruva sönder den och kolla så allt är bra
  5. L

    surnar!!

    joo bara och ring
  6. L

    Info om Thundercat?Vilken årsmodel är bäst?

    enlikt min åsikt så är 98 an bäst för den går bäst sen blir dom bara klenare så 98 är den bästa tycker jag
  7. L

    Byta styre på gamm-Indy´n...

    joo jag tror okså du ska skaffa en modärnare styrstång eller vad för inte svetsa dit ett fäste och sen ny styret
  8. L

    fläckt kylt

    nej man ska inte trimma en fläkt för dom går så satans varma om till slut nyper dom så jag rekomenderar inte att man ska trimma fläktkylda min nöp efter 4mil i ´5-grader så det är ingen poppis jag hadde ju filat och större förgasare och borrat cylinderna variatorkitt och då nöp den :mad...
  9. L

    skoter 40-60k vad köpa?

    du kan köpa dig en prox för det är en blandnigs maskin som klarar allt och tål alting
  10. L

    AKUT köpråd!!!!!!!!!!

    det kan vara nödstoppen som spökar för er så var det på min maskin eller så är det tädplattan som spökar kan vara att kryss kilen är utsliten :cool:
  11. L

    Info om Thundercat?Vilken årsmodel är bäst?

    tundercaten är en fin fin skoter går som satan gjör den en riktig monstermaskin men den är tung kanske inte käns på led men känns i ryggen efter några fast körningar men på skön är det ingen som slår den joo kanske rx1 an men den är ju nyare med tundercaten hänger med hela tiden. går bra det...
  12. L

    slutburk till en 583

    det finns att få tag i men det är bara att hitta så dur får leta ett branotag köp dig en edge eller en proxr eller en prox2 dom är fina och odödliga bara går och går och tål allt oftas är det förarn som viker sig före skotern
  13. L

    ski-doo everest

    jooo det är en bra årsmodell du ska vara lycklig som fått tag i en sån fin motor den sviker dig aldrig den bara går och går:) lycka till med motorn:)
  14. L

    Zr 600 Efi -01

    nix det finns inga skotermärken som är perfekt alla har gjort fel hela tiden joo zren hadde dåliga dämpare med dom är inte så dyr attt köpa nya köp nån på engans eller varsom helst på blocket men zren är en sin skoter annars och bra går den:)
  15. L

    Wild cat 700 -91...

    där hadde ni tur att det var ett sånt enkelt fel som det hadde det varit cdi boxen så skulle det alla fall kommit en gnista då och då men som pezin sa att det är ju sällan cdi boxen som det är fel på lycka till med skotern i vinter:)
  16. L

    Wildcat MC -94

    wildcaten var en snabbskoter på sina dar men inge att gämföra med dagens skotrar men dom är driftsäkra kan vara svårstartade en delgånger var samma problem som på polaris storm men när den går går den som satan själv:)
  17. L

    För och nackdelar M5, F6, och F7, köptips

    joo grattis till köpet joo det brukar finnas på blocket t.e.x http://www.blocket.se/vi/9929715.htm?ca=1_1_s http://www.blocket.se/vi/9513079.htm?ca=1_1_s där har du två fina dynor till din skoter:)
  18. L

    Hur mkt ??

    om dom ligger på 15000 på blocket så kan du sälga den för 15000 och skriva att man kan pruta ner den om man vill :)
  19. L

    Akut köp-råd!

    joo är nästan 100 % säker att den passar om det nu är samma motor hör med han du köpte den av vart den ska sitta men inte ska du behöva ta bort magnapullen för den behöver du om batteriet är slut.
  20. L

    Köpråd. Lekskoter max 20 000:-

    köp dig en indy 500