http://www.importlagret.com/modules/pageableRelatedArticleList/prevValue/1/art_id/246/cat_id/
vad ska man köpa för pulka för max 15000
vad ska man köpa för pulka för max 15000
Har sett dom i verkligheten och man ser att det inte är av bra kvalité, kinasvetsar och jävlit dålig passform med spänningar i hela pulkan.. För en som inte använder pulka ofta funkar de, men ska du använda den ofta håller den inte. Ja skulle då inte riskera mina nära å kära att åka i en, mitt i allt går den sönder med personskador som följdPulkan ser ut som Brännas, om det är samma pulka så säger jag bara KÖP, kanonpulka och den håller hur bra som helst. Skön att åka i men man kan ju också lägga 10 000 till i onödan om man vill eller så lägger man pengarna på något vettigare. Om det inte är samma pulka som Bränna så tycker jag du ska kika på Bränna istället. Skiljer inte så många kr ca 2000. För ca 15-16 får du en Comfort Bränna. Vill du åka kungligt köp en Royal. Brännan är ju dessutom mycket snyggare än Nilan som ser gammal å trist ut. Pulkan du sett kan mycket väl funka, våga testa och återkom med en ärlig erfarenhet. Finns så många som hört av andra men sällan någon som faktiskt råkat ut för något själv.
Då är dessa pulkor inte som Bränna mao. Dock skall man inte förkasta något bara för att det inte heter Nila utan man bör själv inspektera dessa pulkor i verkligheten och göra en egen bedömning. Att Nila är dyra beror inte enbart på kvalitet utan på vinst marginal också. Titta inom alla andra områden, finns alltid billigare märken som är tillverkade av dyrare "märkesfirmor" men som går under andra namn, håller hur bra som helst utan att riskera sina nära och kära men det är ju med dessa argument som man säljer en dyrare produkt. Vidhåller fortfarande att jag skulle vilja höra från någon som har en sådan pulka hur han/hon upplever den kvalitets och funktionsmässigt och sedan passa på att fråga hur resan dom gjorde till varmare breddgrader för mellanskillnaden var :blink1:Har sett dom i verkligheten och man ser att det inte är av bra kvalité, kinasvetsar och jävlit dålig passform med spänningar i hela pulkan.. För en som inte använder pulka ofta funkar de, men ska du använda den ofta håller den inte. Ja skulle då inte riskera mina nära å kära att åka i en, mitt i allt går den sönder med personskador som följd
Jag skulle villja se någon som har en sån här pulka yttra sig, inte en poalres polare som har. Det är ju trots allt 2 års garanti?Klart nån måste vända ryktet till det bättre om dom börjar sälja dåligt. Men billigt och bra finns inte.
Intressant, så hur stor var skillnaden mellan den billiga pulkan och Nilas då?"billigt kan inte vara bra" som en bekant gubbe sa, har testat fyra olika pulkor i diverse sammanhang (har turist firma) och måste hålla med några av re andra, Nila är bäst. dom håller det finns slitdelar på lager osv.
att en sak har två års garanti säger ingenting, mer än att dom säger sig ha det. om det sedan fungerar är det ju positivt. men likväl om det blir problem så står du utan pulka och ligger ute med alla pengarna på något som du ej kan bruka.
tror det bästa skulle vara en produkt utan garanti, man frågar varför dom inte har det och dom svarar "det behövs inte"
vad skall man på "varmare breddgrader att göra, ALLA pulkor går dåligt på sandstranden! ;-)
Du verkar vara som en kompis till mig. Vi va på Willys och så såg han en limpa för 5 kr, reaktionen va direkt shit den där limpan måste det vara något fel på. Vi tar den för 20 kr i stället.Flera ställer frågan om kina-pulkor är bra ni får svaret dom är dåliga ändå håller ni på vänder på frågorna till att dom är bra. är ni så fattig att ni inte har råd med en riktig pulka köp en kina-pulka så får ni se.
Jag kan förstå folk som inte vill lägga bortåt 25K på en pulka man inte vet hur ofta man kommer att använda.Flera ställer frågan om kina-pulkor är bra ni får svaret dom är dåliga ändå håller ni på vänder på frågorna till att dom är bra. är ni så fattig att ni inte har råd med en riktig pulka köp en kina-pulka så får ni se.
Bra att den tråden kom upp det mesta står där för det är ju så att pulkor och kälkar av allehanda slag inte har utvecklats något de senaste årtiondena