Är ni forumanvändare verkligen SERIÖSA?

Status
Stängd för vidare inlägg.
D

Deleted member 9532

Härmed så har jag tackat nej till snowmobile för en annan tidning som inte är ski doo vinklad...för snowmobiles fortsatta framtid bör dom nog KRAFTIGT ifrågasätta sin egen attityd genemot andra tillvärkare än BRP.....
Sen fattar jag inte varför du börjar tråden med att sitta och tala om att vi är oseriösa forumanvändare och avslutar med att du inte tänker läsa Snowmobiles tidning?

Håll dig till din tidning och vi håller oss till vår om du nu tycker så illa om oss!
 

Glenning

Medlem
1 jan 2000
26
0
1
Fundera på detta du 99% av det som skrivs på detta forum är rätt o slätt tjollersnack.Det skulle va kanon med en forumsida där folk som inte bara har hört ryckten om hur farsans XLV går.Det är ganska håda ord jag säger men det behövs en kraftig uppryckning på vissa av er forumanvändare. Jag nämner inga namn Men vorde jag tidningdmoderator så skulle jag stänga er handlöst
 

Beretta

Välkänd medlem
11 okt 2006
5.518
33
48
Fundera på detta du 99% av det som skrivs på detta forum är rätt o slätt tjollersnack.Det skulle va kanon med en forumsida där folk som inte bara har hört ryckten om hur farsans XLV går.Det är ganska håda ord jag säger men det behövs en kraftig uppryckning på vissa av er forumanvändare. Jag nämner inga namn Men vorde jag tidningdmoderator så skulle jag stänga er handlöst
Du får väl starta upp ett eget skoterforum då, om du är så missnöjd..:rolleyes:
 

charlie_one

Välkänd medlem
14 mar 2006
360
0
16
Norrbotten
Vid en felsökning kan en mening som tex "farsans ET gick dåligt och ha bytte xxxx på sin o sen gick den bra", vara lika bra som ett tips från nån som själv har lagat ett fel på sin egen skoter, så jag fattar inte vad det är att gnälla om.

Att först klaga på att ett ämne spårar ur och hamnar på annat än huvudämnet och sen börja klaga på en tidning i en tråd om seriösa forumanvändare rimmar vääääldigt illa, man kan nog inte motsäga sig själv något mycket mer än så.

Tror nog att det kan börja vara dags att låsa denna tråd för svaret på huvudfrågan är ju faktiskt redan besvarad och ska man diskutera en tidning och annat så kan man göra en egen tråd om det.
 

Vidgren

Välkänd medlem
15 sept 2006
7.352
40
48
47
Piteå
Härmed så har jag tackat nej till snowmobile för en annan tidning som inte är ski doo vinklad...för snowmobiles fortsatta framtid bör dom nog KRAFTIGT ifrågasätta sin egen attityd genemot andra tillvärkare än BRP.....

Hejdå... :boring:
 
D

Deleted member 9532

Fundera på detta du 99% av det som skrivs på detta forum är rätt o slätt tjollersnack.Det skulle va kanon med en forumsida där folk som inte bara har hört ryckten om hur farsans XLV går.Det är ganska håda ord jag säger men det behövs en kraftig uppryckning på vissa av er forumanvändare. Jag nämner inga namn Men vorde jag tidningdmoderator så skulle jag stänga er handlöst
OM jag själv hade kört Farsans XLV då? Det är väl bättre att ge hela historien om ämnet istället för att sitta och framstå som forumets största skrytare!

*Jag har en xlv, mxz, gtx, fusion, phazer, rmk osv*
Det är väl bättre att skriva: Jag provkörde farsan XLV, eller min farsa tycker att XLVn går jättebra! Polaren anser om Phazer.....!
 

muotkas

Välkänd medlem
2 jan 2007
1.462
0
36
Kiruna
Fundera på detta du 99% av det som skrivs på detta forum är rätt o slätt tjollersnack.Det skulle va kanon med en forumsida där folk som inte bara har hört ryckten om hur farsans XLV går.Det är ganska håda ord jag säger men det behövs en kraftig uppryckning på vissa av er forumanvändare. Jag nämner inga namn Men vorde jag tidningdmoderator så skulle jag stänga er handlöst
just nu tycker jag att du skall stängas av. fast det är ju bara min åsikt
 
D

Deleted member 9532

Det måste ju bara vara bekvämare för alla om du helt enkelt slutar att posta något här Glenning, då du bara kommer med klagomål om oss och "våran" tidning. Du trivs inte med det och då tycker jag helt enkelt att du kan hålla dig borta. Det verkar ju lit enklare än att vi håller tyst!
 
E

ejwbegysv

Nu ska vi vara snälla och trevliga med varandra...

Tråd låses....
 
Status
Stängd för vidare inlägg.