Nu är alla aluminiumdelar inlämnade på pulverlack så nu blir de lite ledigt från skotermekningen tills man får tillbaks grejorna och får börja bygga ihop
Ja jo har för mig att alumotorer skulle ha egen sorts glykol..ang. glykol kan du använda dig av de mesta glykolväg som är anpassat för alumotorer.. men det gäller ju så lite mängd så kanske kan vara ett klokt beslut att fara till din arctic ÅFare och köpa där.. men jag har köpt på macken för alumotorer.
blir väl snyggt de dära,men kom ihåg att en del oljor gör så att vattenslangarna sväller och spricker
http://help.youtube.com/support/youtube/bin/answer.py?hl=en&answer=55744Om jag minns rätt så ska det bara vara att ladda upp filmen på youtube så fungerar den.
Riktigt fint kommer det bli!
Imopnerande bygge, ser riktigt bra ut! Smart ställe för mätaren.
Man blir ju inte mindre sugen att få ihop sitt egna lilla projekt.. (sätter i en f7 motor i min 05a)
JP, såg i första inlägget att du hade en f7snurra tidigare..
Vad hade du för variatorbestyckning/drevning?
Ja jo nu ser jag ju de Men inte på mina inlägg tidigare i tråden? Vad ska man göra då? Har försökt kontakta forumchefen men han svarar inte. Måste ju ha fungerande bilder, bara text är ju inte så givande.Jorå editera knapp finns de! Bortma citera knappen...! :beer: