Det låter ju hoppfullt, här for all snö med senaste regnvädret.. Skyller allt på SMHI...Men ryssland hit och ryssland dit. Jag kan ge en direktrapport från Sverige.
Min kusin har hunnit 40 mil med sin 49a och farsan väntar på leveransen av sin nya 49a. Och jag kan såga att det är så chassit skulle ha varit konstruerat från börjat. Inte helt åt helvete för tungt som den förra 49an. Boggin börjar äntligen bete sig ordentligt, nästan lika bra som en rcg-boggi. Skotern är riktigt lättkörd. Fyrtaktaren är lite vinglig av sig men den är lättkörd och den går bra i snön. Enda nackdelen är den elektroniska gasen som omöjliggör montering av vänstergas, dåligt brp skärp er för fan.
Angående tvåtaktaren så är den en riktig succé. Till skillnad från förra 49an så är den lättkörd förutom att fanskapet fortfarande rycker mellan tomgångsvarv och drivningsvarv på krypkörning, boggin beter sig som en riktig boggi och tack vare flippen så kan man backa ordentligt.
Jag vågar inte kommentera vädret då det har varit så olika beroende på plats.Det låter ju hoppfullt, här for all snö med senaste regnvädret.. Skyller allt på SMHI...
Så tänkte jag, fast utan hånskrattet....Eller så väntar du till nästa år och skrattar hånfullt åt oss när du har de senaste nyheterna
Nog hånskrattar du när du kör om oss på rullen med din nya 900 ACE Turbo med sätesvärmare och kaffekokare i handskfacket...Så tänkte jag, fast utan hånskrattet....
Nog hånskrattar du när du kör om oss på rullen med din nya 900 ACE Turbo med sätesvärmare och kaffekokare i handskfacket...