Det är bredare kedjs och drev på -13Är väll snarare att det sitter smalare kedja och drev på 12 och framåt och att man byter till grövre från 11 och äldre.
Det är bredare kedjs och drev på -13Är väll snarare att det sitter smalare kedja och drev på 12 och framåt och att man byter till grövre från 11 och äldre.
Japp.Dags att byta olja... bara skruva loss hela kedjehuset/oljebehållaren och låta oljan rinna ut?
Sen lyfta allt åt sidan kontrollera kedjan/spänningen (är väl automatisk) rengöra huset.
Sen skruva ihop och fylla på?
Det är bara att köra. Det är ca 12v DC där. Måste tipsa om att montera ett fäste för GPSn vid sidan av instrumenthuset. Lätt att se men ändå skyddad.Tänkte kolla om någon vet ifall jag kan använda cigguttaget på min xf 800 -12 till att mata min Garmin montana Gps med?
Jag är lite osäker på om det är likström där iom att det inte sitter nåt batteri i maskinen.
Tack på förhand
Tack så mycket för svaretDet är bara att köra. Det är ca 12v DC där. Måste tipsa om att montera ett fäste för GPSn vid sidan av instrumenthuset. Lätt att se men ändå skyddad.
Hade min HCR inne på service i veckan, och det finns inga nya uppdat.Någon uppdatering som ska göras på 12orna nu innan säsongen? var väl snack om någon ny setup för variatorerna/kylning?
Hade min HCR inne på service i veckan, och det finns inga nya uppdat.Någon uppdatering som ska göras på 12orna nu innan säsongen? var väl snack om någon ny setup för variatorerna/kylning?
Du har nog felInte för att vara den men finns inte dom där fästen mycket billigare på ebay? kan ha fel
Upp till mitten på nivå glaset...Hur mycket olja ska det vara i kedjehuset? (M800)