Jag har bokat en f800 rr hos min ÅF, och han ska iväg på ett möte den 30 sep angående uppdateringar! tänkte hämta ut den efter det utifall det ska behöva uppdateras!
Jag har bokat en f800 rr hos min ÅF, och han ska iväg på ett möte den 30 sep angående uppdateringar! tänkte hämta ut den efter det utifall det ska behöva uppdateras!
Som jag har fattat det räcker det inte med att korta av dämparna för att gå ifrån 42"-38". Det krävs nya dämpare för att det ska lira. Rätta mig om jag har fel?Tack så mycket. Då vet jag de
Nån som vet om distanserna för att korta dämparna följer med? Jag glömde fråga de när jag beställde
Jo vissa gånger blir det riktigt farligt måste jag säga.Verkar tyvärr vara rätt vanligt fel, polaren har också samma fel på sin 12a. Är ju riktigt störigt och farligt vid teknisk trädkörning!
Blir det som för dig på min kommer jag definitivt överväga att köpa en annan polaris istället.fick min uppkollad av min handlare. Dom tog kompprov kolla bränsletrycket tändstiften men dom hittade ingenting. Kan även tillägga att min är oerhört svårstartad ibland när den stått någon dag, typ 10-15 drag. Väldigt roligt när det är -15 -20. Fortsätter det jävlas så blir det nog en powercommander eller tändkil. Känns ju inge roligt att måste skaffa eftermarknadsgrejer för att skoter ska gå som den ska.
Det har vi provat utan förbättring.Kan det vara så simpelt som gashängsbrytaren?