Tar dom inte in den ens. Jag som precis skulle bearbeta en kompis att beställa en (och turbo). Lite svårare att övertyga om att importeraKommer m7000 till Sverige? Finns inte med i svenska lineupen....
Tar dom inte in den ens. Jag som precis skulle bearbeta en kompis att beställa en (och turbo). Lite svårare att övertyga om att importeraKommer m7000 till Sverige? Finns inte med i svenska lineupen....
precis behöver inga väskor, dekalkitt eller båge. kostar bara onödiga pengarDet som skiljer ltd mot en som enbart heter sno pro är väl dekalerna, fronbågen och att man får två väskor på köpet, är ju samma maskin i övrigt.
Huv framlyse lyskåpa ruta och stänklapp.köp m7000 dekaler och en viper 153" så har du en m7000, fast med bättre variatorer och drivlina
Det hade nog inte varit så dumt. Sambons m5 141" är nog bland det lättkördaste som finns så med nya chassit är det nog en drömmskoter för typ uthyrning.Skulle ha funnits en xf4000, det hade vart en billig fin instegsmaskin.
Alltså en xf med 500 2t.
Jag gissar på 20 kg i viktskillnad , nytro motorn ska enligt uppgift vara 5 kg lättare än apex motorn, Tyngdpunkten är betydligt högre på 7000 då motorn sitter betydligt högreVet någon viktskillnaden på en XF 7000 HC och 8000 HC?