haha ok då är du den första som gillar skidan som jag hört kör med 4-5st med nya arctic alla klagar på skidornaJag tycker den är jävligt bra. Det är jävligt överreklamerat med capro/blade/slp, många ska ha det innan dom ens testat orginalskidan ordentligt.
Precis så.ja tycker också skidorna funkar bra! i snön men inte på leden men där är man ju alldrig
om du kör utanför leden på våren o det blir en typ liten isskorpa då skär skidan ner hela tiden o skotern dyker åt det hållet han känner för man blir onödigt mycket slit bara för att hålla skotern i shack tycker jag om man jämför ski-doo o polaris så gick det betydligt bättre förSamma här... i snön funkar dom, dom är inte så dåliga att jag lägger 5k på ett par nya iaf.. på led är dom sämmre, men där vill man ju ändå inte vara![]()
kan möjligtvis vara så då. Har inte hunnit köra i sådant före än. Däremot har jag genom åren haft ett antalolika skotrar med c&a och även slp. Dom har jag alltid upplevt vara jobbiga i sånt före.om du kör utanför leden på våren o det blir en typ liten isskorpa då skär skidan ner hela tiden o skotern dyker åt det hållet han känner för man blir onödigt mycket slit bara för att hålla skotern i shack tycker jag om man jämför ski-doo o polaris så gick det betydligt bättre för
Inte många verkar köra efter leden längre, vart kör ni någonstans? leker på någon lägda eller , i fjällvärden är det ju bara skoterförbud utanför lederna annars är det ju bara skogSamma här... i snön funkar dom, dom är inte så dåliga att jag lägger 5k på ett par nya iaf.. på led är dom sämmre, men där vill man ju ändå inte vara![]()
Du åker till fel fjäll. Studera kartan i arjeplogsfjällen eller saxnäsområdet för att ta två snabba exempelInte många verkar köra efter leden längre, vart kör ni någonstans? leker på någon lägda eller , i fjällvärden är det ju bara skoterförbud utanför lederna annars är det ju bara skog
Ja... Du svarar på din egen fråga?utanför lederna annars är det ju bara skog