Bilder på användarnas Lynx

Wetex

Välkänd medlem
1 jan 2000
160
0
16
Antar att du frågar mig??
med nerdrevning 2 kugg och cudney racing kitet så går den riktigt bra nu :evil: otroligt underhållande och mycket bra gassvar, samt backshift.
Okay så du kör 21/45 nu då?vart köpte du kitet?
stor skillnad mot orginal

jimler

Välkänd medlem
19 sept 2006
778
0
16
Sundsvall
jag tyckte skillnaden blev inte jättestor men känns som skotern går som den är tänkt nu=bra acc och väldigt rapp i växlingarna och backshiften. Japp 21/45 drevning köpte kitet i somras då de hade en drive på 2990:- för fjäder till primär och sekundär variatorn samt vikter och helix. Köpt på snowperformence i härjedalen tror jag de finns.....
Ska bli roligt då det börjar närma sig 1meter snö i stugan så får man testa den riktigt i pudret....

Last edited:

junkman92

Välkänd medlem
21 jul 2009
194
0
6
Vilhelmina
Min skoter! Gjort ett litet kit, ska kanske kallas "Red Label" ?? även gjort om stänkläppen så att Lynx står med rött. (ej på bild)

fan va snyggt :D!! ska styla och duna lite med skotern jag också. är det slp skidor på? beställde lyktdelare , xenon och batteri. vet faktiskt hur jag ska göra. jaja vi får se hur det blir

Bagy

Välkänd medlem
10 mar 2007
350
0
16
Söderhamn
fan va snyggt :D!! ska styla och duna lite med skotern jag också. är det slp skidor på? beställde lyktdelare , xenon och batteri. vet faktiskt hur jag ska göra. jaja vi får se hur det blir

Jepp Slp powder pro!

Hur fungerar Xeon? Svår monterat?

jimler

Välkänd medlem
19 sept 2006
778
0
16
Sundsvall
Jaha det blev en ny skoter i år igen då, detta var ju ett tvingat byte men är riktigt nöjd ändå (R.I.P X-trim)
Nya ;)
Slp powder pro skidor.
Cudney variatorkit.

ca18det

Välkänd medlem
26 feb 2005
831
0
16
Jag vet ju att ni alla egentligen vill ha en sån sportmaskin som jag har! Men eftersom ni inte vågar ta er an ett sånt monster så får ni nöja er med dessa bilder på den.:becky:
GL 3900 Syncro -88
*bilder*
Hård, såld i byn där jag bor ser jag också, motorshopen :)